دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر صفوی:

بهترین عاقبت بخیری برای ما شهادت در راه خداست/ کمک به مستمندان و محرومان موجب عاقبت به خیری می شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه بهترین عاقبت بخیری برای ما شهادت در راه خداست، گفت: کمک به مستمندان و محرومان موجب عاقبت به خیری می شود.
کد خبر : 641746
رحیم صفوی



به گزارش خبرنگار گروه سیاست آنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نوزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورایی که پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: هر کسی که معرفت و عشق به مولا علی (ع) را داشته باشد در دنیا و آخرت اهل نجات است.


وی ادامه داد: حدود ۲۰ سال پیش که بنده فرمانده سپاه بودم جمعی از امدادگران بهداری رزمی زمان جنگ و و نیروهای پزشکان اضطراری در زمان جنگ و در بیمارستان‌های صحرایی را گرد هم جمع کردیم و طی این مدت فعالیت، در ۲۷ استان سراسر کشور مجمع امدادگران عاشورایی را توسعه دادیم.


سرلشکر صفوی افزود: در سال گذشته ۷۵ هزار بیمار را تحت پوشش قرار دادیم و از سال گذشته تاکنون ۱۳۵ هزار بیمار جدید سرطانی جدید شناسایی شده و متاسفانه در کشور ما به خاطر سبک زندگی و برخی از مسائلی که مشخص نیست سرطان شایع است.


وی تصریح کرد: ما با تمام مراکز پزشکی، دانشگاهی و خیرین در ارتباط هستیم و بالاترین کمک های مردمی به مجمع امدادگران عاشورایی است.


سرلشکر صفوی با اشاره به کمک‌های خیرین به مجمع امدادگران عاشورایی گفت: در این مرکز تجهیزات به طور مجانی در اختیار بیماران صعب العلاج و سرطانی قرار میگیرد و ما با تمام توان به بیماران خدمات می دهیم.


وی با بیان اینکه مردم ایران ظرفیت بسیار بالایی دارند، یادآور شد: در موسسه امدادگران عاشورایی در حوزه پیشگیری و تشخیص به هنگام سرطان اقدامات جامعی صورت می گیرد تا هزینه های کمتری متحمل بیماران شود.


سرلشکر صفوی با بیان اینکه هم افزایی خوبی برای مقابله با بیماری سرطان وجود دارد، افزود: ما به هر بیمار در طول درمان کمک های مادی و معنوی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم مجمع امدادگران عاشورایی را توسعه دهیم و این در برنامه‌های ما وجود دارد.


وی با بیان اینکه برای پیشگیری از سرطان نیاز به آموزش است، خاطر نشان کرد: آموزش های پیشگیری از سرطان و بیماری ها باید از مدارس تا دانشگاه و حتی در خانواده ها صورت گیرد و این بیماری ها قابل پیشگیری است.


وی با تاکید بر اینکه مجمع امدادگران عاشورایی به مراکز پزشکی متصل بوده و کارهای مجمع امدادگران عاشورایی کاملا شفاف است، خاطر نشان کرد: بعد از عبادت خدا، خدمت به محرومین و مستضعفین مورد تاکید است و هرکس به مستمندان و محرومان کمک کند عاقبت به خیر می شود و بهترین عاقبت بخیری برای ما شهادت در راه خداست.


انتهای پیام/۴۰۱۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته