دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ایمان عالمی در گفت‌وگو با آنا:

کسب امتیاز برای استقلال در اولویت است/ انتقاد از نحوه بازی آبی‌پوشان درست نیست

پیشکسوت استقلال گفت: کسب امتیاز برای استقلال مهم‌تر از ارائه بازی زیباست و به نظرم انتقادهای که مطرح می‌شود درست نیست.
کد خبر : 641741
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال با توجه به پیروزی که برابر ذوب‌آهن کسب کرد شرایط خیلی خوبی در لیگ دارد. البته در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد چون آنالیزها قوی می‌شوند و تیم‌ها با خریدهایی که در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهند نقاط ضعف خود را تقویت می‌کنند. بنابراین کار برای همه تیم‌ها و از جمله استقلال سخت خواهد شد.


وی گفت: استقلال در بازی اخیر خود مقابل ذوب‌آهن نمایش خیلی خوبی داشت، این تیم با استراتژی که داشت در خط دفاعی به حریف اجازه گلزنی نداد و پس از آن با برنامه به گل رسید. البته ذوب‌آهن هم تیم خیلی خوبی بود، در نیمه اول برتری تیم ذوب‌آهن به استقلال کاملا محسوس بود و حتی موقعیت گل هم پیدا کرد. دروازه‌بان استقلال هم عملکرد خیلی خوبی داشت و با مهار توپ‌ها اجازه گلزنی به حریف را نداد.


وی با بیان اینکه ترکیب استقلال ایده‌آل شده است، عنوان کرد: من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی به ترکیب ایده‌آل خود رسیده است؛ استقلال الان هم در ترکیب و هم نیمکت ذخیزه بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند. صالح حردانی در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد. بازیکنان استقلال مثل حردانی، سلمانی و یامگا بسیار خوب بودند و بازی قشنگی به نمایش گذاشتند؛ البته ذوب‌آهن هم خیلی خوب کار کرد ولی دلیل اصلی پیروزی استقلال، این بود که با استراتژی کار کرد.




بیشتر بخوانید؛


تارتار ملاک‌های مربیگری را مطرح کند/ مجیدی حرف بی‌ادبانه‌ای نزده است




پیشکسوت استقلال در واکنش به انتقادهایی که از تیم استقلال می‌شود، مبنی بر اینکه زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه می‌گیرد، اظهار کرد: به نظرم این انتقادها درست نیست، مهم‌ترین موضوع برای استقلال گرفتن امتیاز است، خدا را شکر استقلال در چند بازی اخیر خود توانست به این امتیازها برسد، مهم این است که تیم در صدر جدول بماند و نتیجه بگیرد. ضمن اینکه استقلال تاکنون چند بار بازی تاکتیکی و خلاقانه و زیبا ارائه داده است، بازی با نفت مسجد سلیمان یک نمونه از همین بازی‌ها بود. با این حال به نظرم نباید با این صحبت‌ها روحیه تیم را خراب کنیم، الان استقلال نتیجه می‌گیرد و مهم این است که تیم بتواند با کسب امتیازات لازم صدرنشینی خود را حفظ کند.


پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی استقلال را تا چه اندازه می‌داند، عنوان کرد: من شانس استقلال را برای قهرمانی در این فصل زیاد می‌بینم.وقتی تیمی بتواند امتیاز جمع کند و صدرنشین باشد، به لحاظ روحی و روانی هم شرایط خوبی دارد و می‌تواند از پس بازی‌های سخت هم بربیاید. البته همانطور که گفتم در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد. اما روندی که تیم استقلال در پیش گرفته از هر نظر برای قهرمانی ایده‌آل است و امسال باید شاهد قهرمانی این تیم باشیم.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته