دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزاد شدن فضای پارک مقابل شهرداری و شورای شهر تهران

تابلوهای ممنوعیت پارک خودرو در مقابل شورای شهر و شهرداری تهران برچیده شدند.
کد خبر : 641652
خیابان بهشت



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، اگر گذرتان به خیابان بهشتِ پایتخت خورده باشد حتما در مقابل شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تابلوهایی مشاهده کرده‌اید که نشان می‌دهد شما اجازه پارک کردن در مقابل این ۲ ساختمان را ندارید و طبیعتا با وجود چنین تابلوهایی فضای پارک برای رانندگان متفرقه بسته می‌شود. البته شهرداری تهران تنها اجازه پارک خودروهای کارمندان خود را می‌داد که پلیس آن را سدمعبر می‌داند.


شهرداری وشورای شهر، جزو ارگان‌هایی هستند که مردم به صورت مکرر برای پیگیری کارهای خود به آنها مراجعه می‌کنند اما در آنجا پارکینگی برای خودروها وجود نداشت. با این حال کار سخت‌تر می‌شد و زمان هم برای پیدا کردن جای پارک خودرو از بین‌ میرفت.


چند روز قبل شرکت شهربان شهرداری تهران این تابلوها را از مقابل ساختمان شهرداری و شورا برداشت و اکنون رانندگان به راحتی می‌توانند خودروی خود را پارک کنند.


طبق قانون، اراضی، کوچه‌های عمومی، پیاده‌روها و خیابان‌ها، ملک عمومی محسوب می‌شوند که استفاده انحصاری از آن‌ها مجاز نیست و نصب هرگونه مانع در معابر عمومی توسط سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات دولتی وخصوصی ممنوع است و به نوعی تجاوز به حقوق عمومی مردم محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4172/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته