دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1394 - 14:26

عارف: تحت هر شرایطی لیست می‌دهیم/ سید حسن ردصلاحیت نشده؛ امیدواریم هرچه زودتر به صحنه انتخابات بازگردد

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: ما تحت هر شرایطی مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم داشت و لیست می‌دهیم.
کد خبر : 64132

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا عارف امروز پنج‌شنبه در حاشیه چهاردهمین کنگره حزب مردمسالاری در مجتمع آدینه تهران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که «با این حجم ردصلاحیت شدگان آیا امکان لیست دادن وجود دارد؟»، گفت: تحت هر شرایطی لیست می‌دهیم.


وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره لیست مشترک ائتلاف و ساز و کار این شورا درباره انتخابات گفت: مجمع اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در هر حوزه بر اساس معیارهای هر حوزه انتخابیه، کاندیداهایشان را اعلام می‌کنند و اگر اختلافی ایجاد شود، شورای استان دخالت می‌کند و اگر شورای استان هم نتواند اختلاف را حل کند، آنگاه شورای عالی سیاستگذاری حکم نهایی را اعلام خواهد کرد.


رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در ادامه گفت: منتظر هستیم بسیاری از عزیزان ما برگردند و سعی می‌کنیم تا هجدهم بهمن لیست خود را نهایی کنیم.


وی در پاسخ به سؤال دیگری که چه رایزنی‌هایی برای تأیید صلاحیت‌ها صورت گرفته است، گفت: با برخی از بزرگان جلساتی داشته‌ایم و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.


عارف در پاسخ به این سؤال که «برخی از اصولگرایان می‌گویند اصلاح طلبان به دنبال فتنه جدیدی هستند، اظهارکرد: طرح این مسائل خود زمینه فتنه است و ما تحت تأثیر این اراجیف قرار نمی‌گیریم و در چارچوب نظام و آرامش کار را دنبال می‌کنیم.


وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره ساز و کار برای ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: کلیه احزاب اصلاح‌طلب در چارچوب ساز و کارهای شورای عالی سیاستگذاری عمل و کاندیداهایشان را معرفی خواهند کرد و براساس شاخص‌های مشخص شده و میثاقی که همه به آن پایبند خواهیم بود، کاندیداهای نهایی مشخص می‌شوند.


رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که اگر کاندیداهای اصلاح طلب تایید صلاحیت نشوند، شما انصراف می دهید، گفت: این از حرف‌های عجیب و غریب قرن است. ما تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می کنیم.


وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص این که شورای عالی سیاستگذاری تعطیل شده است، گفت: من این را تکذیب می کنم و شورای عالی و کمیته‌های آن به طور جدی در حال کار هستند.


عارف در پاسخ به این سؤال درخصوص ردصلاحیت سیدحسن خمینی گفت: سیدحسن خمینی ردصلاحیت نشده است و عدم احراز متوجه ایشان است که ظاهرا به خاطر عدم شرکت در امتحان است. البته شرایط ایشان محرز و از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و کشور است و امیدواریم هرچه زودتر به صحنه انتخابات بازگردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته