دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت رئیس کمیته مسابقات AFC از خواسته سیاسی عربستان

رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: استدلال و نظرات عربستان برای بازی نکردن با تیم‌های ایرانی در خاک این کشور قابل قبول است.
کد خبر : 64106

به گزارش گروه ورزشی آنا، «سعود المهندی» رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رئیس فدراسیون قطر در اظهارنظری عجیب اعلام کرد که آرای اکثر اعضای حاضر در جلسه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که به منظور بررسی خواسته عربستانی‌ها مبنی بر برگزاری بازی‌های تیم های این کشور مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف برگزار شد این بود که بازی دو کشور در زمین بی طرف انجام شود.


وی افزود: «آنچه که عربستان به دنبال آن است، بر اساس واقعیاتی است که به خاطر حمله به سفارت این کشور در ایران رخ داده بود. عربستان به دنبال برگزاری بازی‌ها در کشور قطر است ولی فدراسیون فوتبال ایران مخالف این موضوع است. حتی بحث برگزاری مسابقات در کشور عمان هم مطرح شد ولی ایران هنوز درخواست رسمی برای بازی در عمان نداده است. البته موافقت فدراسیون عمان هم مهم است.»


رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گفت: «در جلسه‌ای که برگزار شد اکثر اعضا موافق برگزاری مسابقات در زمین بی طرف بودند چرا که نظرات و استدلال‌های عربستان قابل قبول بود. با این حال باید منتظر ماند تا در جلسه بعدی که در دوحه بین فدراسیون‌های ایران، امارات و عربستان برگزار می‌شود، در اینباره تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب