دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1400 - 11:45
بدری:

مسئولان با بازبینی برنامه‌های اشتباه به آرمان‌های اصیل انقلاب بازگردند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و نمایندگان باید با بازبینی رفتارها و برنامه‌های اشتباه به آرمان‌های اصیل انقلاب بازگردند.
کد خبر : 640990
نست جهاد تبیین



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اردبیل، صدیف بدری در نشست «جهاد تبیین» که با موضوع تبیین دستاوردهای عمرانی انقلاب اسلامی و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان باید با بازبینی رفتارها و برنامه‌های اشتباه به آرمان‌های اصیل انقلاب بازگردند و دولت نیز با ارائه برنامه مدون، زمینه برقراری عدالت و توسعه متوازن کشور را فراهم آورد.


وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در نتیجه اراده خداوند و رهبری حضرت امام خمینی(ره) در دوازدهمین روز بهمن با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن، به پیروزی رسید. ازجمله اهداف و آرمان‌های انقلاب این بود که مردم برای سرنوشت خود و مملکت تصمیم بگیرند و از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب نیز بحث برقراری عدالت است.




بیشتر بخوانید:


انقلاب اسلامی موجب سربلندی ایران و تحقیر دشمنان شد




نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و عمدتاً در سخت‌ترین شرایط تحریمی دستاوردها و پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف زیرساختی، آموزشی، مهندسی، فناوری و صنعت داشته‌ایم. اکنون در برخی حوزه‌ها ازجمله اقتصادی، فرهنگی از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم و نتوانسته‌ایم شرایط مطلوب را ایجاد کنیم؛ بنابراین باید با تلاش بیشتر این فاصله‌ها را کم کنیم.


بدری مطرح کرد: راه‌آهن اردبیل در مراحل نهایی قرار داشته و اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۲ درصد و با همت دولت سیزدهم در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ادامه آن تا پارس‌آباد مغان را شاهد خواهیم بود. از اهداف دیگر توسعه استان اردبیل، ایجاد ارتباط بزرگراهی مرکز استان با مرکز کشور و سایر شهرستان‌های استان و توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های فرودگاه اردبیل است.


وی اضافه کرد: در بحث پروژه‌های عمران شهری تا حد امکان در کنار مدیریت شهری بودیم و هستیم و اخذ بودجه‌های لازم برای پروژه‌های مهم مانند پل قدس ازجمله این همکاری‌ها بوده و پیگیری برای عملیاتی شدن منطقه آزاد در استان اردبیل نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۱۰۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته