دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1400 - 08:59

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم

ممکن است قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید. اگر سرویس بهداشتی نیز در لیست بازسازی قرار دارد ولی قصد ندارید زیاد هزینه کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام ایده‌های مفید برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم را بررسی کنیم. این بازسازی می‌تواند شامل تعویض اجزای مهم یا تغییرات ریز باشد.
کد خبر : 640960
image-20220212085614-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، ممکن است قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید. اگر سرویس بهداشتی نیز در لیست بازسازی قرار دارد ولی قصد ندارید زیاد هزینه کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام ایده‌های مفید برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم را بررسی کنیم. این بازسازی می‌تواند شامل تعویض اجزای مهم یا تغییرات ریز باشد.


هیچ چیز را جا به جا نکنید


اولین نکته این است برای اینکه برای تغییر دکوراسیون کمتر هزینه کنید این است هیچ کدام از اجزا را جا به جا نکنید. برای مثال جا به جایی دوش و شیرآلات نیاز به تعویض لوله کشی و تخریب کف یا دیوار را دارد که می‌تواند هزینه‌بر و زمانبر نیز باشد.


وسایل ضروری را تعویض کنید


اول از همه وسایل ضروری مثل شیرآلات خراب، فلاش تانک، سنگ توالت یا توالت فرنگی یا دوش حمام را عوض کنید. البته اگر با تعمیر و تمیز کردن این تجهیزات مثل روز اول می‌شوند نیازی نیست ولی در صورتی که بسیار قدیمی هستند بهتر است در اولین قدم برای بازسازی سرویس بهداشتی دست به تعویض آنها بزنید.


تعویض فلاش تانک


برای مثال فلاش تانک یکی از اجزای مهم سرویس بهداشتی است که در تمیز بودن سرویس، رعایت بهداشت و مصرف کمتر آب موثر است. خوشبختانه برای خرید فلاش تانک نیاز نیست زیاد هزینه کنید چون برندهای ایرانی معتبر فلاش تانک‌های باکیفیت، طراحی متنوع و زیبا و قیمت مناسب در بازار موجود است. اکثر برندهای معتبر هم ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی دارند.


تعویض دوش حمام


ممکن است دوش حمام نیز نیاز به تعویض داشته باشد یا ممکن است خیلی قدیمی باشد و دوست داشته باشید آن را با یک مدل جدید و طراحی مدرن و زیباتر عوض کنید. برخی از دوش‌ها مثل پانل دوش یا مدل‌هایی که ماساژور و سایر امکانات دارند گران هستند اما یک دوش ساده یا علم دوش دوکاره با طرحی زیبا از برندهای باکیفیت ایرانی قیمت بالایی ندارد.


البته اگر دوش حمام شما سالم است و از طراحی به‌روز ، متناسب با حمام شما برخوردار است، کافیست آن را سرویس کرده و بدنه آن را به خوبی تمیز کنید تا مثل روز اول شود.


تعویض شیرآلات حمام و دستشویی


تعویض شیرآلات هم دقیقا مثل دوش حمام است. اگر شیرآلات شما خراب است یا بسیار قدیمی است می‌توانید آنها را با شیرآلات جدید تعویض کنید. شیرآلات ایرانی کیفیت و تنوع بالایی داشته و از قیمت‌های مناسبی هم برخوردارند. برای مثال می‌توانید قیمت شیرآلات کسری یا سایر شیرآلات را همراه با عکس و توضیحات در سایت چارسو مشاهده کنید.


اگر شیرآلات شما کثیف است و مشکلات ساده‌ای دارد با یک تعمیر ساده و تمیز کردن و استفاده از روش‌های برق انداختن شیرآلات نیاز به هزینه اضافه ندارید.


تعویض کاشی و سرامیک


تعویض کاشی و سرامیک می‌تواند سخت، زمانبر و هزینه‌بر باشد. به همین دلیل در صورت لزوم این کار را انجام دهید.


اگر سرامیک‌ها و دیوار پوش سرویس بهداشتی مناسب است کافیست به خوبی آنها را تمیز کنید. اگر سرامیک‌های دیوار ساده هستند می‌توانید در قسمت‌های بالایی دیوار که زیاد در معرض رطوبت نیست از دیوارپوش‌هایی که به سرامیک می‌چسبند در طرح و رنگ مورد پسند خود استفاده کنید.


روشویی و آینه


روشویی و آینه در سرویس بهداشتی موثرترین وسیله در دکوراسیون است. با توجه به اولویت بندی خود به این بخش باید توجه کنید. برای مثال می‌توانید فقط آینه را با یک آینه زیباتر ولی ارزان جایگزین کنید. می‌توانید در اطراف آینه از نورپردازی استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به آینه بدهد.


در صورت نیاز و داشتن بودجه می‌توانید روشویی قدیمی یا خراب را با یک روشویی کابینتی جدید که هم جادار و هم مدرنتر است تعویض کنید.


بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم


اکسسوری


قدرت اکسسوری سرویس بهداشتی را جدی بگیرید. این اکسسوری‌ها می‌توانند فضا را به کلی عوض کنند. پس بهتر است از یک ست تجهیزات سرویس بهداشتی زیبا، متناسب با سلیقه و دکور سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.


· می‌توانید از گل و گیاه در بعضی از قسمت‌های سرویس بهداشتی بخصوص جلوی آینه روشویی استفاده کنید.


· شما حتی در چیدن وسایل در حمام هم می‌توانید خلاقیت به خرج دهید. برای مثال چیدن حوله‌ها در یک شلف چوبی همراه با گیاهان کوچک و شمع‌های عطری می‌تواند بسیار چشم نواز باشد.


· در نهایت بگوییم تاثیر نورپردازی در زیبایی محیط را دست کم نگیرید. با لامپ‌های مناسب می‌توانید با هزینه کم سرویس بهداشتی خود را زیباتر کنید.


· سعی کنید محیط حمام مرتبط باشد. به همین دلیل نصب شامپوباکس در حمام برای نظم دادن به وسایل شوینده بسیار مهم است. نظم در محیط می‌تواند به تنهایی سرویس بهداشتی شما را زیباتر نشان دهد.


بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم


کلام آخر


در نهایت باید بگوییم اگر قصد تغییر و بازسازی سرویس بهداشتی به صورت کم هزینه را دارید، باید بودجه خود را مشخص کنید. سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید تغییرات را اولویت بندی کنید سپس سعی کنید هر قسمت را با کمترین هزینه و کیفیت مناسب تغییر دهید. برای مثال اگر می‌توانید تعمیرات یا نصب تجهیزات را خودتان انجام دهید.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته