دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 15:56
حجت الاسلام موسوی در واحد گرمسار:

دانشگاه آزاد اسلامی تعلق به هیچ گروه سیاسی نداشته و بدهکار کسی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک واقعیتی است که نه مربوط به یک گروه سیاسی خاص و نه یک شرکت تعاونی است که از آن سهمی برده شود.
کد خبر : 6406

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام دکتر سید فرج الله موسوی ظهر امروز در جمع دانشگاهیان در مسجد امام جعفر صادق(ع) واحد گرمسار افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک حرکت مبارک، مژدگانی و واقعه مهمی است که به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، اردیبهشت سال 1361 در نمازجمعه تهران تاسیس و با سختی های فراوان به اینجا رسیده است.


وی گفت: یک هیات موسس اندیشمند، متفکر و خدمتگزار به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و با حمایت حضرت امام(ره) که فرمودند:همه کمک کنند تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی بود فعالیتش زیاد شود و در همه جا توسعه یابد ،دانشگاه آزاد اسلامی را بنا کردند و اکنون در مدت 32 سال توانسته به یک درخت سترگ، انبوه، شاخه گستر و بال و پر داری تبدیل شود که 50 درصد بار سنگین آموزش عالی را به دوش می کشد.


رئیس واحد یادگار امام (ره) ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و افزود: در ظرف 32 سال 5800000 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده و اکنون دانشگاه دارای 1900000 نفر دانشجوی شاغل و 56000 نفر استاد تمام وقت و چندهزار میلیون مترمربع فضای آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کتابخانه و... است.


موسوی با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا به شمار می رود، افزود: همه باید به دنبال این باشیم که این مراکز را از نظر علمی تقویت کنیم و نباید وارد مسائل سیاسی و جناحی شویم. دانشگاه آزاد اسلامی بدهکار کسی نیست و از شهریه و منابع مالی خودش تامین می شود.


وی افزود دانشگاه آزاد اسلامی عظمت های بزرگی آفریده و اکنون بزرگترین آکادمی جهان از نظر علمی در سطح دکترای، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی است.


در این مراسم دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار، هیئت رئیسه، مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان نیز حضور داشته و نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد گرمسار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته