دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اکبری‌زاده:

«جهاد تبیین» از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر : 640515
مسعود اکبری‌زاده



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، مسعود اکبری‌زاده در مراسم گشایش نمایشگاه انقلاب اسلامی که به همت هیئت‌ علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان راه‌اندازی شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.




بیشتر بخوانید:


بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب نقش مردم در تعیین سرنوشت است




وی افزود: مقام معظم رهبری دانشجویان را میوه دل ملت دانستند و قطعاً با هوشمندی‌ که ایشان دارند، هدف‌ دشمنان در سال‌های اخیر که با روش‌های متعددی انجام‌شده است را خطری بزرگ برای نسل جدید انقلاب دانستند و باید با روشنگری برای جوانان از هیچ حرکت بازدارنده انقلابی‌ پرهیز نکرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان بیان کرد: این نمایشگاه که نماد کاملی از جهاد تبیین بوده و با نگاه بلندی برنامه‌ریزی‌شده است، گستره‌ این موضوع یکی از میدان‌هایی است که در آن حق از باطل، معارض و مخالف، خائن از غیر خائن و مظلوم از ظالم شناخته می‌شود.


دبیر هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: عکس‌ها و آثار نمایشگاه مبتنی بر حرکت‌های شورانگیز ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ است که این یادآوری‌ها باعث می‌شود تا همیشه دفاع در جریان باشد، نیازها بررسی و خودکفایی به‌عنوان پایه و اساس محسوب شود و همواره در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فعال باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته