دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لشگری مطرح کرد؛

تاکید بر استعدادیابی ورزشی در مدرسه‌های سما

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، در دیدار با سرمربی تیم کاراته مردان این دانشگاه، بر استعدادیابی در مدرسه‌های سما و تشکیل تیم‌های پایه در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.
کد خبر : 640492
لشگری



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز احمد صافی، سرمربی و بهمن حسن‌زاده، سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی این دانشگاه دیدار و جام‌های هفتمین قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ کاراته کشور را تقدیم کردند.


در این دیدار، لشگری ضمن تبریک هفتمین قهرمانی سوپرلیگ کاراته مردان کشور به کادر فنی و اعضای تیم دانشگاه، بر استعدادیابی ورزشی در مدرسه‌های سما و تشکیل تیم‌های پایه در سال آینده تاکید کرد.


رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در خصوص تیم‌های ورزشی دانشگاه باید به نحوی باشد که ضمن تکرار عناوین شایسته، استعدادهای درخشان به‌ویژه در مدرسه‌های سما شناسایی و جذب باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه شوند.


وی هدف از این اقدام را هدایت استعدادها و نخبگان ورزشی به باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی کشور در رشته‌های مختلف بر اساس سیاست‌ها و اولویت‌های مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


صافی، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از تیم کاراته مردان این مرکز آموزشی، برنامه‌اش را برای تکرار این موفقیت در فصل آینده ارائه کرد. صافی همچنین با اهدای لوح یادبود، از لشگری و همکارانش برای میزبانی شایسته هفدهمین جام بین‌المللی کاراته ایران زمین تقدیر کرد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته