دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1400 - 18:20
یزدی خواه خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به اقشار کم برخوردار

معاون امور شعب و مناطق بانک سینا؛ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون شعب این بانک در سراسر کشور بیش از ۳۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۸۸۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های اشتغال‌زایی، ازدواج، تأمین نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار و ...پرداخت شده است.
کد خبر : 640350
4444



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، سید محمد یزدی خواه، معاون امور شعب و مناطق بانک سینا؛ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون شعب این بانک در سراسر کشور بیش از ۳۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۸۸۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های اشتغال‌زایی، ازدواج، تأمین نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار و ...پرداخت شده است.


وی افزود این بانک در راستای انجام وظائف و مسئولیت‌های اجتماعی این حجم از تسهیلات را در قالب قرض‌الحسنه به واجدین شرایط پرداخت کرده است، از مجموع وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی بانک سینا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی‌ماه سال جاری بیش از ۲۰هزار فقره به وام تأمین نیازهای ضروری متقاضیان اختصاص داشته است که بالای ۴۰۰۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.


همچنین در مدت یاد شده بالغ بر دو هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۸۵۰ میلیارد ریال به زوجین پرداخت کرده و به سهم خود نقش اندکی در زمینه فراهم ساخته آغاز زندگی مشترک جوانان این مرز و بوم برداشته است، همچنین تعداد ۶۴۰۰ فقره نیز به وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی اختصاص داشته که رقمی معادل ۲۹۰۰ میلیارد ریال را در برمی‌گیرد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته