دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1400 - 15:18
جشنواره مهدویت(۴)/ با حضور پژوهشگران و دانشگاهیان؛

کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گشایش یافت

کتابخانه تخصصی مهدویت با حضور پژوهشگران و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گشایش یافت.
کد خبر : 640284
کتابخانه تخصصی مهدویت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اردبیل، کتابخانه تخصصی مهدویت با حضور پژوهشگران و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اردبیل گشایش یافت و رئیس دبیرخانه مهدویت استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به فضل الهی و عنایات آسمانی امام عصر(عج) در هشتمین روز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با برگزاری جشنواره سراسری مهدویت، مجهزترین کتابخانه تخصصی مهدویت با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در دانشگاه آزاد اردبیل گشایش یافت و به بهره‌برداری رسید.




بیشتر بخوانید:


شناسایی بیش از ۳ هزار موضوع علمی در حوزه مهدویت




فرشید سلیمی ادامه داد: با ابتکار و دستور دکتر طهرانچی، سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال مهدویت برای دانشگاه آزاد اسلامی قلمداد شده و دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع مهدویت اهتمام ویژه دارد. بر این اساس از اول ماه رجب المرجب تا نیمه شعبان المعظم ۱۴۰۰ برنامه‌های مفصلی مانند سلسله نشست‌های تخصصی مهدوی، کرسی‌های نظریه‌پردازی، کرسی‌های ترویجی، جلسات نقد و نظر و پاسخ به شبهات؛ در غنابخشی معارف مهدوی دانشگاهیان و معرفت‌افزایی و تولید محتوای مهدوی در سراسر استان‌ها و واحدهای دانشگاهی در حال برگزاری و بهره‌برداری است که افتخار راه‌اندازی این کتابخانه نیز به استان اردبیل رسیده است.


کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گشایش یافت


سرپرست دانشگاه آزاد استان اردبیل بیان کرد: در این کتابخانه که به همت کانون مهدویت راه‌اندازی شده است، مجموعه‌ای عظیم و فاخر از کتاب‌های موضوعی امام عصر(عج) گردآوری شده که از امروز در اختیار عموم پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان به پژوهش‌های مهدوی قرار گرفت.


وی با اشاره به این نکته که در این کتابخانه سعی برآن شده است تا کتاب‌های مرجع و منبع تهیه شود، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، آینده نزدیک نواقص احتمالی رفع و کتاب‌های چاپ آخر نیز تهیه خواهد شد و در صورت استقبال علاقه‌مندان، کتابخانه دیجیتالی نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.


رئیس دبیرخانه مهدویت استان اردبیل با بیان اینکه از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان در قالب جشنواره سراسری مهدویت، هر روز یک کتاب مهدوی به‌صورت پوستر معرفی می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای استفاده از این کتابخانه تخصصی می‌توانند همه‌روزه و در ساعات اداری به کانون مهدویت واقع در ظلع جنوبی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته