دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1400 - 18:59

دانشگاه آزاد اسلامی داراب میزبان آزمون استخدامی

آزمون کتبی متقاضیان استخدام در شرکت سیمان داراب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برگزار شد.
کد خبر : 640119
4444

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب اظهار کرد: با توجه به تعداد ثبت‌نام کنندگان و همچنین اخذ مجوزهای لازم توسط کارخانه سیمان داراب از مرکز بهداشت شهرستان به‌منظور برگزاری آزمون کتبی برای متقاضیان واجد شرایط، این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برگزار گردید.


جعفر شریعتی بیان کرد: بعد از پایان ارزیابی اولیه و تطبیق شرایط همه متقاضیان از نظر مدارک تحصیلی و هویتی، پایان خدمت، سن، سوابق و شغل مورد تقاضا، سازمان مدیریت صنعتی استان فارس، فهرست نفرات واجد شرایط برای حضور در آزمون کتبی بر روی سامانه ثبت‌نام قرار گرفت و ثبت‌نام کنندگان توانستند ضمن اطلاع از نتیجه ارزیابی، در صورت تائید مدارک ایشان، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب افزود: آزمون کتبی متقاضیان استخدام در شرکت سیمان داراب، بر اساس اعلام قبلی و طبق برنامه، رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار شد.


بازدید امام‌جمعه و مسئولان شهرستان داراب از فرآیند برگزاری آزمون شرکت سیمان


هم‌زمان با روز برگزاری آزمون، حجت‌الاسلام محمدرضا خسروی امام‌جمعه شهرستان داراب، اصغر فرودی فرماندار ویژه شهرستان، حمیدرضا متقاعدی مدیرعامل کارخانه سیمان و دیگر مسئولان محلی از محل برگزاری آزمون شرکت سیمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب بازدید کردند.


حجت‌الاسلام خسروی در این بازدید ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و عوامل اجرایی، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفاظتی، نظم، آرامش، امنیت و نحوه برگزاری آزمون را مثبت ارزیابی کرد.


فرماندار ویژه شهرستان داراب نیز با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته‌های مختلف، در گفتگویی صمیمی با داوطلبان و عرض خدا قوت به آن‌ها؛ گفت: با تلاش‌ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به‌خوبی ایجاد شده است. در ادامه فرودی معاون استاندار فارس از تلاش‌های ریاست دانشگاه و عوامل اجرایی جهت برگزاری مطلوب آزمون تشکر و قدردانی کرد.


حمیدرضا متقاعدی مدیرعامل کارخانه سیمان داراب در دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب از تلاش‌ها و زحمات مجموعه دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر کرد.


در این آزمون همراه داشتن کارت واکسن و کارت ورود به جلسه توسط تمامی شرکت‌کنندگان الزامی بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته