دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1400 - 16:47

کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی مجازی شد

دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کرد با توجه به وضعیت قرمز تهران، همه کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی به‌صورت مجازی خواهد بود.
کد خبر : 640079
دانشگاه شهید بهشتی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه شهیدبهشتی، پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا و با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تهران، مصوبات کمیته اجرایی ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی به شرح زیر ابلاغ و تا اطلاع ثانوی و خارج شدن از وضعیت قرمز لازم الاجراست:


نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی بخش‌های دانشگاه و تکمیل دز سوم واکسیناسیون در اسرع وقت، همه کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و جلسات دفاع مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به‌صورت مجازی خواهد بود، حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و پژوهشی برحسب ضرورت با حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه مناسب با حداقل افراد در حداقل زمان بلامانع است، برگزاری همه همایش‌ها و گردهمایی‌ها صرفاً به‌صورت مجازی امکان‌پذیر و هرگونه فعالیت ورزشی در سالن‌های ورزشی و فضاهای سرپوشیده ممنوع است.


بر اساس این گزارش، اسکان در خوابگاه‌ها با ظرفیت ۵۰ درصد و منوط به ارائه کارت واکسیناسیون بوده و پذیرش دانشجوی جدید ممنوع است. هرگونه علائم سرماخوردگی از سوی افراد جدی تلقی و پیگیری شود.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته