دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1400 - 16:04
به‌منظور ارزیابی وضعیت رشته پرستاری صورت گرفت؛

بازدید نماینده وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی آباده

نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حوزه علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بازدید و وضعیت رشته پرستاری این واحد دانشگاهی را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر : 639826
بازدید نماینده وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی آباده



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آباده، نرگس صادقی نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حوزه علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بازدید و وضعیت رشته پرستاری این واحد دانشگاهی را مورد ارزیابی قرار دادند.(بیشتر بخوانید)


بازدید نماینده وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی آباده


نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فضاهای آموزشی و پژوهشی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی رشته پرستاری دانشگاه آزاد آباده بازدید کرد و در جلسات جداگانه‌ای با اعضای هیئت علمی و نمایندگان دانشجویان رشته پرستاری این واحد دانشگاهی درباره وضعیت این رشته دانشگاهی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


نرگس صادقی آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های رشته پرستاری دانشگاه آزاد آباده به‌ویژه آزمایشگاه‌ها را از مجهزترین آزمایشگاه‌های شمال استان فارس دانست.


وی جلساتی را با اعضای هیئت علمی واحد دانشگاهی واحد آباده و مربیان بیمارستان‌های طرف قرارداد دانشگاه برگزار کرد و وضعیت کارآموزی و امکانات این مراکز درمانی را از نزدیک مورد بررسی و ارزشیابی قرار داد و از اقدامات انجام‌شده در راستای بهبود وضعیت رشته پرستاری ازجمله اختصاص دانشکده و کتابخانه قدردانی کرد.


بازدید نماینده وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی آباده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم در حاشیه این بازدید بر توسعه رشته پرستاری تأکید کرد و توضیح داد: تاکنون از هیچگونه تلاشی در زمینه تأمین بهترین امکانات، تجهیزات و بهترین و مناسب‌ترین برنامه آموزشی برای دانشجویان دریغ نکرده‌ایم و در آینده نیز با تلاشی مضاعف به این مسیر ادامه خواهیم داد.


مجاهد امیری از درخواست راه‌اندازی رشته‌های بهداشت عمومی، تکنولوژی اتاق عمل، مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار در مقطع کارشناسی و رشته‌های پرستاری داخلی، جراحی، فیزیک پزشکی و مهندسی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.


بازدید نماینده وزارت بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی آباده


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد آباده از بدو راه‌اندازی (بهمن ۱۳۷۰) تاکنون رشته پرستاری را داشته و بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو در این رشته فارغ‌التحصیل شده که همگی در مراکز درمانی و بهداشتی جذب و به کار گرفته شده‌اند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته