دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1400 - 17:59

توضیح سرمربی تیم ملی بوکس در مورد انتخابی تیم ملی

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد برگزاری انتخابی تیم ملی با توجه به تعویق این رقابت‌ها به دلیل شدت سویه امیکرون توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : 639594
بوکس



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی کشور بوکس (انتخابی تیم ملی) قرار بود اوایل اسفندماه در اهواز برگزار شود اما به دلیل شدت شیوع کرونا و افزایش مبتلایان به سویه امیکرون این رقابت‌ها به تعویق افتاد. با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شود، علیرضا استکی در گفت‌وگو با آنا، درباره تعویق مسابقات قهرمانی کشور( انتخابی تیم ملی) و برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: ما بیشتر از این نمی‌توانیم زمان را از دست بدهیم به همین خاطر فردا جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و تصمیم نهایی را بگیریم. با توجه به اینکه نباید زمان را از دست بدهیم شاید ۴ وزن انتخابی را در تهران برگزار می‌کنیم. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و باید تصمیم نهایی را فردا بگیریم.


وی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور بوکسورهای استانی هم می‌خواهند خودشان را محک بزنند بنابراین باید در مورد مسابقات انتخابی بهترین تصمیم را بگیریم. البته الان به خاطر بحث کرونا و شدت گرفتن سویه امیکرون وضعیت کمی دشوار شده و شرایط تغییر کرده است. امیدوارم بتوانیم به بهترین جمع‌بندی برای مسابقات انتخابی برسیم.


سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در پاسخ به این سوال که مسابقات قهرمانی کشور را با چه شیوه‌ای برگزار می‌کنید، عنوان کرد: احتمالا به صورت سهمیه‌ای باشد و به استان‌ها هم سهمیه بدهیم. با توجه قبه تعویق مسابقات قهرمانی کشور باید ببینیم شرایط به چه صورت خواهد بود. ما در تهران انتخابی تیم ملی برگزار می‌کنیم و ملاک ورود به تیم ملی همین مسابقات خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته