دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زنگ هشداری که برای سرمربی رئال مادرید روشن شد

غیبت کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید، دردسر بزرگی برای سرمربی این تیم است.
کد خبر : 639460
کارلو آنچلوتی کریم بنزما



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، به نظر می رسد رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی دو شخصیت واضح دار،د یکی با کریم بنزما در خط مقدم و دیگری با غیبت این بازیکن فرانسوی و تفاوت فاحش بین این دو سناریو وجود دارد.


نشریه «مارکا» (Marca) اعلام کرد رئال مادرید بدون بنزما خلاء بزرگی در خط حمله دارد و برنامه‌های تهاجمی این تیم دچار افت شدیدی می‌شود. لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) بدون بازیکن فرانسوی مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کرد و مشخصاً چیزی کم داشت. اغیبت مهام فرانسوی مانند برداشتن یک عضو حیاتی از بدن بود که بدون آن کیفیت زندگی خوب ممکن نیست. بدون بنزما، حرکات هجومی هم فاقد لبه برش و هم نقطه پایانی است. کسی هم نیست که توپ را بالا نگه دارد. زمانی که کاسمیرو، تونی کروس یا لوکا مودریچ توانستند بر فشار وارد شده از سوی باشگاه باسکی بر آنها غلبه کنند، آنها خود را از گزینه‌های تهاجمی محروم دیدند و مجبور شدند خودشان توپ را حفظ کنند.


کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) برای رئال مادرید تمام شده و این ناکامی زنگ هشداری را آشکار کرد که اگر مجبور شوند بدون بنزما با پاری‌سن‌ژرمن بازی کنند، با شدت بیشتری به صدا در می‌آید. لوکا یوویچ حتی در حالی که ماریانو دیاز مصدوم است، بدن خود را گرم نکرد، که نشان می دهد بدون بنزما در حمله، قابلیت اطمینان بسیار کمی وجود دارد. این بدان معناست که در آینده باید گزینه‌های جایگزین در خط حمله وجود داشته باشد اما تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز نشود، نمی‌توان کاری انجام داد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته