دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1400 - 15:43
میلاد وزیری در گفت‌وگو با آنا:

جوان‌گرایی به معنای کنار گذاشتن بزرگان آن عرصه نیست/ در تعطیلات آمادگی تیم را برای قهرمانی حفظ کردیم

سرمربی تیم کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان باید در کنار اعضای با تجربه رشد پیدا کنند تا بتوانند به مرور جایگزین پیشکسوت‌ها شوند.
کد خبر : 639331
میلاد وزیری

میلاد وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، با اشاره به قهرمانی تیم کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ورزشکارانی جذب تیم شده‌اند که از رده سنی پایینی برخوردار هستند و تیم ما ترکیبی از بزرگسالان و نوجوانان است که با همراهی یکدیگر توانستیم برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و در ادامه این قهرمانی دو بازیکن ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه اختتامیه لیگ با یک ماه تأخیر برگزار شد اما خوشبختانه توانستیم آمادگی ورزشکاران را حفظ کنیم و کمانداران با تکیه بر توانمندی‌های خود مقتدرانه پیروز رقابت آخر و در نتیجه قهرمانی شوند.


سرمربی تیم کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: ما در حالی به مقام قهرمانی رسیدیم که بدنه اصلی تیم را دانشجویان این مرکز آموزشی تشکیل داده‌اند و نوجوانانی که در تیم حضور دارند آینده درخشانی خواهند داشت و در سال‌های آینده برای دانشگاه آزاد اسلامی نامدار خواهند بود.


وزیری گفت: بهره‌گیری از جوانان بسیار ارزشمند است اما اگر بر اساس اصول این امر را پیش ببریم، خوشبختانه این اصل در تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی به درستی اجرا شده است. اصل جوان‌گرایی به معنای کنار گذاشتن بزرگان آن عرصه نیست بلکه جوانان و نوجوانان باید در کنار اعضای با تجربه رشد پیدا کنند و بتوانند به مرور جایگزین پیشکسوت‌ها شوند. اگر در ابتدای راه بزرگان آن عرصه را کنار بگذاریم سیر رشد جوانان بسیار طولانی‌تری خواهد بود.


انتهای پیام/۱۰۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته