دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1394 - 13:04
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای آستارا، بابل، مرودشت، قائم‌شهر، هشتگرد، بافق، دامغان، زابل و قشم

یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان روش تحقیق و تحلیل مسائل در واحد آستارا با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و گروه معارف اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 63918

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر خلیلی موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در کارگاه آموزشی روش تحقیق و تحلیل مسائل ویژه اعضای هیات علمی واحد آستارا با خیر مقدم به مدرس این دوره از کارگاه حجت‌الاسلام دکتر کریمیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان گیلان و حاضران در این کارگاه اظهار کرد: «منظور از برگزاری این کارگاه‌ها رشد فرهنگی، علمی و پژوهشی استادان است که همه ساله کارگاه‌هایی از سری کلاس‌های معرفت افزایی ویژه اعضای هیات علمی برگزار می‌شود و با حضور فعال استادان در این دوره‌ها مواجه می‌شود.


برگزاری این دوره‌ها دارای امتیاز فرهنگی در راستای ارتقای مرتبه استادان است.


در ادامه درباره فعالیت‌های چشمگیر و ارزنده گروه معارف اسلامی واحد از سوی خلیلی موسوی گزارشی ارایه شد.


کریمیان نیز اظهار کرد: «با تاکید دکتر میر زاد ه لازم است موانع پژوهشی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و رفع شود و مسائل دینی، پژوهشی باید بیشتر مدنظر استادان قرار بگیرد تا استادان بتوانند پژوهشهای کاربردی خود را به جامعه ارایه دهند و در راستای رشد و ارتقای سطح فکری و علمی دانشجویان تاثیر گذار باشد.


مدال نقره مسابقات کاراته بین المللی جام ایران زمین سبک شوتوکان wskf به فرزند کارمند واحد بابل رسید


یازهمین دوره کاراته جام ایران زمین سبک شوتوکان wskf در تهران برگزار شد، با قهرمانی تیم ایران در دو بخش مردان و زنان خاتمه یافت.


هدیه شریف تبار فرزند کاظم شریف تبار از کارکنان واحد بابل در یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام ایران زمین سبک شوتوکان wskf به مدال نقره دست یافت.


وی در این دوره از رقابت‌ها توانست در بخش بانوان و در رده سنی نهالان در وزن ۴۸کیلوگرم در بخش کومیته با شکست رقبای سرسخت خود از کشورهای عراق، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، ارمنستان،جمهوری آذربایجان، گرجستان و افغانستان به نائب‌قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.


قهرمانی تیم تنیس روی میز کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز


تیم تنیس روی میز کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز قهرمان مسابقات تنیس روی میز استان فارس شد.


تیم تنیس روی میز کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با شرکت10 تیم مقام اول را به خود اختصاص داد، تیم فیروزآباد دوم و آباده و نورآباد به طور مشترکا سوم شدند.


در بخش انفرادی نیز علی کلینی از شیراز اول، محمد فرخی از آباده دوم و حمید حسن شاهی از ارسنجان و امید موسایی از شیراز به طور مشترک سوم شدند.


مسابقات تنیس روی میز کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد مرودشت برگزار شد.


واحد قائم شهر به مقام سومی مسابقات والیبال دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران رسید


والیبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر موفق به کسب مقام سوم مسابقات والیبال دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی واحد رامسر شد.


این مسابقات با حضور ۷ تیم از دانشگاه‌ آزاد اسلامی ساری، قائم‌شهر، آمل، بابل، چالوس، تنکابن و رامسر در دو گروه A,Bبرگزار شد که در گروه A قائم‌شهر با شکست حریفان خود مقام اول گروه خود شد که در مرحله نیمه‌نهایی با شکست مقابل تیم تنکابن مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


تیم قائم‌شهر با بازی مجید عباسی، رضابهمنی، عبدالله شجری، مسعود اصغری، علی نژادیف عباس غلامی، غلامرضا تقیان، علی خطی، محمدرضا رحیمی، محمد غلامی و غلامرضا نیک بخش و به سرپرستی محمدرضا برارپور و مربیگری حسین اولادی و مدیریت کوروش علیزاده دراین مسابقات حضور داشتند.


برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به مناسبت هفته پژوهش


به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.


این نمایشگاه که به همت اداره پژوهشی و دفتر فرهنگ اسلامی برگزار شده کتب متنوعی برای استفاده دانشجویان عرضه شد که با استقبال بسیار خوب دانشجویان، استادان و کارمندان همراه بود.


این دومین نمایشگاهی است که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در دانشگاه برگزار شده و تداوم برگزاری نمایشگاه در دانشگاه به دلیل استقبال دانشجویان بوده که دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس دانشگاه در بازدید از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که با تنوع بخشی بیشتر به کتب در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب که در آینده برگزار خواهد شد سطح رضایتمندی دانشجویان را در این حوزه افزایش دهیم.


در مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیأت علمی استان سمنان تیم شاهرود بر سکوی قهرمانی ایستاد


مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور ۳ تیم از واحدهای شاهرود، دامغان و سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.


پس از استقرار تیم‌های شرکت کننده در مجموعه ورزشی بعثت این واحد دانشگاهی، جلسه قرعه کشی مسابقات با حضور مربیان و سرپرستان واحدهای دانشگاهی برگزار شد و طی آن مقرر گردید بازی‌ها بصورت دوره‌ای و برد ۲ بازی از ۳ بازی برگزار شود که دیدار ابتدایی را تیم‌های سمنان و شاهرود برگزار کردند و در ‌‌نهایت تیم واحد شاهرود توانست از سد واحد سمنان عبور کند.


در مسابقه فینال نیز تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و شاهرود به مصاف یکدیگر رفتند که پس از یک رقابت پایاپای و نزدیک واحد شاهرود توانست با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود نماید و پس از آن تیم‌های واحد دامغان و سمنان نیز در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.


تیم قهرمان به مسابقات کشوری والیبال کارکنان واعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بوشهر برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.


برگزاری دوره آموزشی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


دانشگاه آزاد اسلامی بافق دوره آموزشی ویژه کارکنان کارخانجات تعمیرات لکوموتیو برگزار کرد.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی بافق از تاریخ 3 تا 7 بهمن 94 اقدام به برگزاری یکدوره کارگاه آموزشی در زمینه هیدرولیک مقدماتی و هیدرولیک تعمیراتی و دوره پنوماتیک مقدماتی ویژه شصت نفر از کارکنان کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق کرده است.»


محسن مزیدی افزود: «در این دوره آموزشی پنج روزه، شرکت کنندگان با حضور در آزمایشگاه‌های واحد بافق با اصول علمی مورد نیاز آشنا شدند.»


واحد زابل با برگزاری محفل انس با قرآن کریم به استقبال دهه فجر رفت


در راستای اجرای منویات رهبر کبیر انقلاب در ایجاد جامعه اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآنی کانون قرآن و عترت واحد زابل در آستانه دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این واحد دانشگاهی کرد.


به مناسبت آغاز ماه بهمن و نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم به همت کانون قرآن و عترت واحد زابل با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد زابل در محل نمازخانه واحد زابل برگزار شد.


سرپرست حوزه فرهنگی و دانشجویی واحد زابل اظهار کرد: «کانون قرآن و عترت واحد زابل در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با آموزه‌های قرآنی و همچنین استقبال از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان مطرح سیستان کرد.»


مهندس نیما اتحادی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را در راستای زنده کردن فرهنگ قرآنی و اسلامی در کشور ارزیابی کرد و افزود: «برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این ایام می‌تواند در راستای اجرای منویات رهبر کبیر انقلاب در ایجاد جامعهٔ اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآنی نقش بسزایی ایفا کند.»


پاک سازی فضای سبز از سوی کارکنان واحد قشم


کارکنان دلسوز و پر تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با همکاری روابط عمومی و دفتر فرهنگ اسلامی در اقدامی خود جوش و حرکتی فرهنگی با هدف ایجاد همدلی و همراهی هرچه بیشتر بین کارکنان در محیط کار در پاکیزه کردن فضای سبز همکاری کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته