دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1400 - 14:14

هنگام خرید فرش ماشینی کاشان، گول نخورید!

اگر قصد خرید فرش داشته باشید و به نمایشگاه ها یا سایت های فروش فرش سر زده باشید، حتما متوجه شدید که بدون آگاهی از فرش ممکن است گول ظاهر فرش یا حرف های فرشنده را خورده و فرش بی کیفیتی را صاحب شوید. در این دنیای پر از اطلاعات و تنوع تنها چیزی که به ما در تصمیم گیری عاقلانه و هوشمندانه کمک می‌کند، داشتن آگاهی است.
کد خبر : 639004
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  اگر قصد خرید فرش داشته باشید و به نمایشگاه ها یا سایت های فروش فرش سر زده باشید، حتما متوجه شدید که بدون آگاهی از فرش ممکن است گول ظاهر فرش یا حرف های فرشنده را خورده و فرش بی کیفیتی را صاحب شوید. در این دنیای پر از اطلاعات و تنوع تنها چیزی که به ما در تصمیم گیری عاقلانه و هوشمندانه کمک می‌کند، داشتن آگاهی است. در ادامه با ویژگی های یک فرش کاشان با کیفیت که سال های سال بتواند برای شما عمر کند آشنا می‌شویم. پس با ما همراه باشید تا هوشمندانه ترین اقدام را هنگام خرید فرش ماشینی داشته باشید.


چرا همه جا صحبت از فرش کاشان است؟


از آنجایی که ایران قلب فرش جهان است ما با هزاران تولید کننده فرش روبرو هستیم و انتخاب بهترین آنها برای ما دشوار است. بهترین فرش ماشینی در ایران در شهر کاشان تولید می‌شود. فرش کاشان از با کیفیت ترین فرش های جهان است و حدود 80 درصد از بازار فرش جهان را به خود اختصاص داده است. پس اولین فاکتوری که باید هنگام خرید فرش ماشینی دقت کنید این است که فرش شما باید فرش کاشان باشد.


شاید شماهم مانند هزاران فرد دیگر دچار ایهام شوید که منظور ما برند فرش کاشان است. اما اینطور نیست. حدود 700 کارخانه تولیدکننده فرش ماشینی در کاشان قرار دارد و به تمام فرش هایی که در شهر کاشان تولید می‌شود، فرش کاشان می‌گویند. از آنجایی که ما برای خرید فرش ماشینی هزینه نسبتا بالایی را باید بپردازیم، انتخاب بین 700 تولید کننده و برند فرش ماشینی مهم ترین اقدام هنگام خرید فرش ماشینی است. در ادامه با ویژگی هایی فرش ماشینی ماندگار آشنا شده و بعد از آن با یکی از برند های تولید کننده فرش کاشان آشنا می‌شویم که فرش ماشینی تضمین شده در اختیار ما می‌گذارد.


ویژگی های فرش کاشان ماندگار


الیاف و نخ خاب با کیفیت: اولین و مهم ترین عامل در تعیین کیفیت و ماندگاری فرش کاشان ، الیاف فرش ماشینی است. اگر هنگام خرید فرش کاشان از فروشنده سوال کنید یا توضیحات فرش را در سایت مطالعه کنید، با الیاف اکریلیک روبرو می‌شوید. امروزه بهترین الیاف مناسب برای بافت فرش ماشینی ، الیاف اکریلیک است. فرش کاشان با کیفیت باید با الیاف اکریلیک از نوع هیت ست آن بافته شده باشد تا طول عمر زیادی برای ما کند. از مزایای فرش کاشان اکریلیکی می‌توان به توانایی بالایی آن در برابر گرمای بالا و جلوگیری از ساییدگی هنگام پاخور بودن اشاره کرد.


اگر می‌خواهید از خرید فرش کاشان خود راضی و خوشحال باشید، فرش ماشینی اکریلیکی خریداری کنید.


شانه و تراکم فرش: شانه و تراکم فرش نیز از دیگر مواردی است که هنگام خرید فرش ماشینی برای همه ما مهم است. شاید بپرسید شانه و تراکم بالا چه تاثیری در فرش ماشینی دارد؟ هرچقدر شانه فرش بیشتر باشد، فرش شما ظریف تر و خوش طرح و نقش تر است. از سویی دیگر هرچقدر تراکم فرش کاشان شما بیشتر باشد، فرش ما لطیف تر و نرم تر و توپُر تر است.


تراکم فرش برا اساس شانه فرش تعیین شده و یک عدد استاندارد دارد. برای مثال فرش کاشان 1200 شانه دارای تراکم 3600 است.


اگر می‌خواهید فرش شما زیبا و چشم گیر باشد به سراغ خرید فرش کاشان 1200 شانه و 1500 شانه بروید. اما حواستان باشد که برای هر محیطی ما نیاز به فرش ماشینی با شانه و تراکم بالا نداریم. مثلا برای راهرو ها و یا جلوی پذیرش هتل ها یا پله ها ما نیازی به فرش ماشینی 1200 شانه نداریم و فرش کاشان 700 شانه نیز کافی است.


پس دقت کنید که سرمایه و پول خود را بیهوده هدر ندهید و طبق مکانی که برای آن فرش خریداری می‌کنید، شانه و تراکم فرش کاشان خود را انتخاب کنید.


رنگ و طرح فرش کاشان: طرح و نقش فرش مهم ترین عامل در جذب ما به یک فرش است. انواع مختلف طرح و نقش فرش کاشان وجود دارد که شما می‌توانید براساس سلیقه، سبک خانه خود از بین آنها بهترین فرش کاشان را برای خود انتخاب کنید. دقت کنید طرح و رنگ فرش در روحیه شما و اعضای خانواده شما، زیبایی دکوراسیون خانه شما و حتی دلبازی خانه شما موثر است. پس گول تبلیغات و حرف های دیگران را نخورید و فرشی را انتخاب کنید که برای خانه شما مناسب و زود شما را دلزده نکند.


فرش کاشان افشان یکی از طرح فرش هایی است که طرفداران زیادی داشته و خرید هوشمندانه ای برای ماست. زیرا برای هر دکوراسیونی چه کلاسیک و چه مدرن مناسب است و خانه های امروزی را که غالبا آپارتمانی و کوچک است را بزرگتر و دلباز تر می‌کند.


فرش کاشان با طرح افشان باعث باز شدن روحیه ما شده و ما را زود خسته نمی‌کند. از همین رو شما با خرید فرش افشان کاشان می‌توانید سال های سال از آن استفاده کرده و نیازی به تعویض فرش به خاطر دلزدگی نداشته باشید.


فرش کاشان


فرش کاشان با کیفیت را از کجا بخریم؟


گفتیم که حدود 700 تولید کننده فرش کاشان در شهر کاشان مستقر است و انتخاب بهترین آنها که یک فرش با کیفیت و تضمینی در اختیار ما قرار دهد و صادقانه از کیفیت و ویژگی های فرش برای ما بگوید، سخت و دشوار است. ما از بین همه تولیدکنندگان فرش کاشان ، شرکت قصر فرش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قصر فرش از معتبر ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان فرش کاشان است که فرش ماشینی کاشان را انواع طرح و رنگ و نقش برای تمامی سلیقه ها و فرهنگ ها عرضه می‌کند. از آنجایی که ما در شهر ها و کشورهای مختلفی زندگی می‌کنیم و خرید حضوری از قصر فرش برای ما ناممکن و دشوار است، قصر فرش سایت اینترنتی خود را فراهم کرد تا ما در هر مکانی و شهری که بودیم بتوانیم صاحب فرش کاشان با کیفیت و تضمینی شویم. شما می‌توانید فرش کاشان قصر فرش را از سایت اینترنتی آنها خریداری کرده و بدون هیج دغدغه ای درب منزل خود تحویل بگیرید. از سویی دیگر قصر فرش جلوگیری از پرداخت هزینه های هنگفت ارسال، ارسال رایگان فرش به سرتاسر کشور را دارد که ما را از پرداخت هزینه های زیاد ارسال فرش، خلاص می‌کند. این فرصت استثنایی برای خرید فرش کاشان را از دست ندهید.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته