دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1400 - 14:00

انواع پلکسی گلاس و کاربردهای آنها

پلکسی گلاس یک نوع پلاستیک بسیار شفاف از جنس پلی متیل متاکریلات یا همان آکریلیک است. این ماده کاربردهای فراوانی دارد از جمله اینکه می تواند جایگزین شیشه شود. این ماده در ساخت تابلو پلکسی به عنوان متریال اصلی استفاده می شود.
کد خبر : 638995
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا پلکسی گلاس یک نوع پلاستیک بسیار شفاف از جنس پلی متیل متاکریلات یا همان آکریلیک است. این ماده کاربردهای فراوانی دارد از جمله اینکه می تواند جایگزین شیشه شود. این ماده در ساخت تابلو پلکسی به عنوان متریال اصلی استفاده می شود


از دیگر ویژگی های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است. پلکسی گلاس عمدتا به صورت ورق و در رنگ بندی های بسیار متنوع و زیادی تولید و به بازار عرضه می شود. این ورق ها در چند نوع پلکسی شفاف ، رنگی، مات، آینه ای و ترانسپارنت تولید می شوند.


ورق های پلکسی شفاف، که به عنوان ورق های اکریلیک شفاف نیز شناخته می شوند، چیزهای زیادی برای ارائه دارند. آنها گزینه ای مقرون به صرفه و ایمن تر از شیشه های معمولی هستند و می توانند تا حد زیادی سایش و ضربات را تحمل کنند. آنها همچنین برای انواع پروژه های تجاری و مسکونی عالی هستند.



بهترین کاربرد ورق های پلکسی


ورق های پلکسی به دلیل جنس منحصر به فرد و کاربرد های گوناگون خود، مزایای بسیار زیادی نسبت به شیشه یا متریال های دیگر دارند . در ادامه به برخی از مزیت های مهم پلکسی گلاس می پردازیم.



ویترین فروشگاه های خرده فروشی


صفحه های پلکسی برای استفاده در هر ویترین فروشگاهی عالی هستند. ویترین های پلکسی گلاس در کنار ماهیت مقاوم در برابر شکستن، معمولاً به دلیل شفافیت نوری بیشتر نسبت به ویترین های شیشه ای استاندارد برتری دارند.


با محافظ ها و صفحه های پلکسی در برابر بیماری از خود محافظت کنید


این روزها مهم است که مشتریان و کارمندان خود را در برابر بیماریها ایمن نگه دارید. صفحه های پلکسی به دلیل شفافیت و نمای واضحی که ارائه می دهند، بهترین انتخاب برای انجام این کار هستند. این موانع سطح بیشتری از محافظت را اضافه می کند و به دلیل مواد نازک و شفاف، ارتباط بین مشتریان و کارکنان را قابل درک نگه می دارد.


گلخانه پلکسی گلاس


اگر در حال ساخت گلخانه هستید، آن را با پلکسی گلاس درست انجام دهید! پلکسی یک ماده ساختمانی منحصر به فرد شیشه مانند برای گلخانه است که به طور موثر ویژگی های شیشه را با پلاستیک ترکیب می کند. در برابر گرما و برف مقاوم است، سبک وزن است، مقرون به صرفه تر است و در طول ساخت و ساز آسان تر است. در حال حاضر ورق های پلکسی گلاس بهترین اقلام ساختمانی برای ساخت گلخانه می باشد.


شیشه های پنجره پلکسی


شیشه های پلکسی گلاس برش سفارشی بسیار ایمن تر از شیشه های معمولی هستند. به دلیل سبک وزن بودن ورق های اکریلیک ، نصب آسان تر از شیشه های معمولی و به دلیل مقاومت در برابر ضربات تیز بسیار ایمن تر است. اگر ورق پلکسی گلاس ترک بخورد، خطر آن بسیار کمتر از شیشه شکسته است.


ورق های مولتی استایل


چیزی که پلاستیک ABS را منحصر به فرد می کند این است که یک ترموپلاستیک با عملکرد فوق العاده در دمای بالا و پایین است. به طور معمول، پلاستیک های ABS برای شکل دهی خلاء استفاده می شود، اما آنها به اندازه کافی برای کاربردهای متعدد همه کاره هستند. و آنها را می توان به راحتی تغییر داد تا متناسب با ابعاد دقیق پروژه شما باشد. در واقع، می‌توانید یک ورق پلاستیکی ABS را بدون برهم زدن یکپارچگی ساختاری، اره، شکل‌دهی، مسیریابی و چسباندن آن را بچسبانید. در واقع ورق مولتی استایل یک نوع پلکسی با انعطاف پذیری بالا است.


انواع ورق های مولتی استایل


مولتی استایل آینه ای


اگر قصد خرید ورق مولتی استایل را دارید باید بدانید که این ورق ها در انواع مولتی استایل آینه ای ، نقره ای ، طلایی و ناوایو موجود هستند در میان این موارد مولتی استایل طلایی اکثرا برای تابلوها، وسایل تزئینی و لوح های تقدیر استفاده می شود. مولتی استایل نقره ای بیشتر برای دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرند .


کاربردهای ورق های مولتی استایل


به طور کلی این ورق ها برای کار های تزئینی بسیار مناسب هستند و حتی می توان روی آن ها با حکاکی و لیزر طرح های هنری را نقش بست که اشکال متنوع تری را در اختیار طراحان دکوراسیون قرار می دهد. این ورق ها در ابعاد و ضخامت های مختلفی برش داده شده و جهت فروش عرضه می شود.



انتهای پیام/ ر





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته