دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا جهانبخش:

شکست امارات اهمیت زیادی برای ما داشت/ ۱۰ نفره شدیم اما به حریف موقعیت گل ندادیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برابر امارات برای برد به میدان رفته بودیم چرا که می‌خواستیم به روند صعودی‌مان ادامه دهیم.
کد خبر : 638837
دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عراق



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، علیرضا جهانبخش با ابراز خوشحالی از برد یک بر صفر ایران مقابل امارات گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی زیاد توپ لو دادیم اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر شد. به‌ جز چند سانتر از جناحین، موقعیتی به امارات ندادیم و ۱۰ نفره شدن هم کارمان را سخت کرد.


وی با بیان اینکه ایران می‌توانست بیشتر از یک گل به شاگردان فن‌مارویک بزند، تصریح کرد: مهم بود که بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم و محکم قدم برداریم. بازی قبلی فوق‌العاده خوب بودیم و صعود به جام جهانی را قطعی کردیم. دوست داشتیم به همین روند ادامه بدهیم و دو دیدار باقیمانده هم برای ما مهم است.


کاپیتان تیم ملی ایران با اشاره به اهمیت دو دیدار باقیمانده این تیم در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل کره جنوبی و لبنان گفت: عده‌ای می‌گفتند حالا که صعود کردیم، شاید بی‌انگیزه بازی کنیم. با این حال نشان دادیم می‌خواستیم پیروز شویم. با همین انرژی به مصاف کره جنوبی و لبنان می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم و شرایط خود را بهتر کنیم.


انتهای پیام/ ۴۱۴۶



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته