دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1400 - 19:53
با صدور پیامی انجام شد؛

تسلیت حجت‌الاسلام «موسی‌پور» برای درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.
کد خبر : 638831
موسی پور



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در این شورا، در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، نوشت: آثار متعدد علمی شاخص آن فقیه وارسته، معرف شخصیت و دغدغه‌های فکری و دفاع آیت‌الله صافی گلپایگانی از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و تشیع علوی است و حضور علمی و مقتدرانه او در شورای نگهبان، موجب وزانت آن مجموعه شد.


متن کامل این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء


ارتحال ملکوتی شیخ الفقها، فقیه اهل‌البیت (علیهم السلام) حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌اللّه صافی گلپایگانی «قدس سره»، غمی جانکاه را بر دل‌های عاشقان و خیل مشتاقان نشاند.


ایشان که عمر با برکتشان همراه با مرجعیت و فقاهت سپری شد، همواره زبان گویای معارف متعالی اسلام و بیان مصالح امت اسلامی بود و با روشن‌بینی و عطوفت به ترویج فعالیت‌های دینی، اجتماعی می‌پرداخت.


آثار متعدد علمی شاخص آن فقیه وارسته، معرف شخصیت و دغدغه‌های فکری و دفاع ایشان از مکتب اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و تشیع علوی است و حضور علمی مقتدرانه معظم‌له در شورای نگهبان، موجب وزانت آن مجموعه و آرای فقهی ایشان مسبب اتقان بیشتر قوانین شد.


رحلت آن فقیه مجاهد و عالم ربانی را محضر حضرت ولی‌اللّه الاعظم (عجل اللّه تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌اللّه‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای‌اعلام، حوزه‌های علمیه، مقلدان و مردم قدرشناس ایران اسلامی، بیت معظم‌له و فرزندان برومندشان تسلیت گفته و برای آن فقیه وارسته، علو درجات و حشر با انبیا و اولیای الهی را از درگاه خداوند منّان مسألت می‌نمایم.


محمدحسین موسی‌پور


نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته