دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1400 - 16:09
مرادی:

مردم به برکت انقلاب اسلامی به حقوق خود آگاهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی تأکید کرد: یکی از توطئه‌های رژیم منحوس پهلوی ناآگاهی مردم از شایستگی‌هایشان بود؛ اما به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم از حقوق خود آگاهند.
کد خبر : 638765
مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن در واحد مشهد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور عباس گنجی ارجنکی قائم مقام معاونت امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


حفظ آرمان‌های کشور نیازمند بینش و رفتار انقلابی است




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در جمع مسئولان، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مردان و دلاورزنان انقلابی و پاسداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و شهیدان به بیان مطالبی درباره دستاوردهای جمهوری اسلامی پرداخت.


مردم به برکت انقلاب اسلامی به حقوق خود آگاهند


محسن مرادی با تأکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یک پدیده، زمانی مقدس و قابل تکریم است که موجب توسعه جامعه شود؛ بنابراین اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی به‌خصوص مسائل اجتماعی در دنیای امروز است.


وی، توسعه سیاسی و اجتماعی کشور را پلی برای تحقق سایر اهداف دانست و افزود: انقلاب اسلامی موجب توسعه در تمام زمینه‌ها شده و ما مکلف به حفظ دستاوردهای آن هستیم؛ چراکه هرگونه غفلت در حفظ دستاوردهای انقلاب موجب انحراف اهداف آن می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، آگاهی را ازجمله مصادیق توسعه اجتماعی برشمرد و با اشاره به اینکه اکنون این آگاهی به‌واسطه نظام جمهوری اسلامی در سطح بالایی است، تبیین کرد: در گذشته یکی از توطئه‌های استکبار و رژیم منحوس پهلوی آگاهی نداشتن مردم از شایستگی‌هایشان بود که امروز مردم از حقوق خود آگاهند و این آگاهی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.


مردم به برکت انقلاب اسلامی به حقوق خود آگاهند


مرادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تلنگری به آزادیخواهان جهان بود که تحت سلطه استعمار قرار نگیرند، یادآور شد: جریانات مطالبه‌گری و هیئت‌های آزادیبخش در کشورهای عمدتاً مسلمان و جهان یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


وی با تأکید بر خودباوری در نسل جوان و افزایش مسئولیت دانشگاهیان دراین باره گفت: وظیفه جامعه نخبگانی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ چراکه دشمن بیکار نخواهد نشست و لحظه‌ای غفلت موجب سوء‌استفاده آنان می‌شود.


مردم به برکت انقلاب اسلامی به حقوق خود آگاهند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ملی و وابستگی نداشتن تبدیل به الگویی برای سایر کشورها شده است، متذکر شد: با وجود شرایط مطلوب ایران در امور اجتماعی و اقتصادی، دشمن درصدد ترویج ناامیدی به‌خصوص در نسل جوان است که ما می‌توانیم با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته