دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد خرمگاه: باشگاه نفت با نظر کادر فنی بازیکنانش را فروخت/ پول سه بازیکن الجیش با بودجه سه سال نفت برابری می‌کند

مربی تیم نفت تهران گفت: روز جمعه بازی سختی مقابل سیاه جامگان داریم که از مربی بادانشی مانند فرهاد کاظمی بهره می‌برد.
کد خبر : 63874

محمدخرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در خصوص شرایطی نفت تهران در تعطیلات لیگ برتر و بازی این هفته این تیم مقابل سیاه‌جامگان بیان کرد: «در تعطیلات یک ماهه لیگ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یک اردوی 10 روزه را در ترکیه برگزار کردیم که از نظر شرایط آمادگی بازیکنان برای ما بسیار مفید بود. روز جمعه مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ بازی داریم که از مربی بادانشی مثل فرهاد کاظمی بهره می‌برد. امیدواریم بازی خوبی را جلوی سیاه‌جامگان انجام دهیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.»


وی در مورد مصدومیت بازیکنان نفت که در این فصل ضربه زیادی به این تیم وارد کرد، گفت:«در این فصل چند بازیکن کلیدی ما مصدوم شدند و به همین دلیل در تعطیلات نیم فصل نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم. در حال حاضر هفت بازیکن ما مصدوم هستند که با تلاش کادر پزشکی، سه نفر از این بازیکنان در شرایط مساعد قرار دارند و هنوز چهار مهره تیم مصدوم هستند.»


مربی تیم نفت در رابطه با فروش چند بازیکن مهم این تیم به تیم‌های دیگر و تاثیر آن بر عملکرد نفت در نیم فصل دوم لیگ برتر افزود: «سیاست باشگاه نفت، تقویت تیم از نظر اقتصادی بود. مدیرعامل باشگاه چندین جلسه با کادر فنی برگزار کرد و هر دو طرف مایل به فروش این بازیکنان شدند تا با درآمد فروش این بازیکنان، شرایط اقتصادی نفت تهران بهتر شود و بازیکنانی که در ادامه لیگ در نفت حضور دارند، دغدغه مالی برای ادامه مسابقات نداشته باشند.»


خرمگاه درباره بازی نفت تهران در جام باشگاه‌های آسیا مقابل الجیش قطر گفت: «الجیش تیم قوی و مستحکمی است. امسال سه بازیکن مهم جذب کردند که پول خرید این سه بازیکن با بودجه سه سال باشگاه نفت برابری می‌کند. در هر صورت ما برای پیروزی و صعود به مرحله گروهی جام باشگاههای آسیا مقابل این تیم قرار می‌گیریم و امیدوارم در این راه موفق باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته