دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1400 - 12:51

اعزام تیم ملی تیراندازی ایران به جام جهانی در هاله‌ای از ابهام

مسابقات جام جهانی مصر در حالی پنج اسفندماه به میزبانی مصر برگزار می‌شود که صدور روادید برای این تیم چالش اصلی فدراسیون است.
کد خبر : 638679
تیراندازی تفنگ



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، مسابقات تیراندازی جام جهانی به میزبانی مصر پنجم اسفندماه برگزار می‌شود و فدراسیون در تلاش است تا ملی‌پوشان را به این مسابقات اعزام کند. البته بحث ویزای تیم ملی برای سفر به مصر یکی از چالش‌های پیش‌رو است؛ با توجه به اینکه کشور مصر سخت ویزا می‌دهد این امکان وجود دارد که تیم ملی نتواند در این رقابت‌ها شرکت کند. البته فدراسیون تیراندازی از ۲۰ روز پیش برای صدور ویزای این کشور اقدام کرده اما هنوز خبری نیست. ضمن اینکه این روزها سویه امیکرون شدت گرفته و فدراسیون تیراندازی علاوه بر اینکه با چالش ویزا روبه‌رو است، با این مشکل هم روبه‌رو است


البته علاوه بر این فدراسیون این روزها به دنبال برگزاری انتخابات هم هست؛ پیش از این قرار بود مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی ۲۲ بهمن‌ماه برگزار شود اما به تعویق افتاد و حالا قرار است ۳۰ بهمن‌ماه شاهد برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی باشیم. البته هنوز اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت اعلام نشده است.


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته