دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1400 - 14:30
معصومی مطرح کرد؛

جزئیات دومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

۳۸ تیم دانشجویی به صورت مرحله‌ای به رقابت می‌کنندمعاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، جزئیات دومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه تشریح کرد.
کد خبر : 638674
محمدتقی معصومی



محمدتقی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در اردبیل با بیان اینکه دومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اجرا می‌شود، اظهار کرد: این کرسی‌ها از ۱۱ بهمن در واحدهای این دانشگاه آغاز شده و نخستین‌ کرسی توسط واحد اردبیل برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


آغاز دومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در واحد شهرکرد




وی، مدت زمان برگزاری رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی را از ۱۱ بهمن تا ۱۵ اسفند اعلام کرد و افزود: در این مدت ۳۸ تیم دانشجویی به صورت مرحله‌ای به رقابت خواهند پرداخت که در پایان به ازای هر هشت تیم شرکت‌کننده یک تیم به مرحله کشوری راه خواهد یافت.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل یادآور شد: کرسی‌های آزاداندیشی در چهار محور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی برگزار می‌شود که دانشجویان در بیش از ۳۰ موضوع به انتخاب خود در این این کرسی‌ها به تبادل اندیشه خواهند پرداخت.


معصومی تأکید کرد: تعداد ۳۵ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این دوره از کرسی‌های آزاداندیشی مسئولیت داوری، مشاور و کارشناس مجری کرسی‌ها را برعهده خواهند داشت.


وی از دانشجویان و استادان برای حضور در کرسی‌های آزاداندیشی به‌عنوان مستمع آزاد دعوت کرد و گفت: زمان دقیق برگزاری هر کرسی در اطلاعیه‌های جداگانه به اطلاع می‌رسد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته