دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز دوباره لیگ برتر بعد از یک ماه تعطیلی؛ قلعه‌نویی در فکر تصاحب جایگاه پرسپولیس

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از نزدیک به یک ماه تعطیلی، با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود.
کد خبر : 63861

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام چهار مسابقه در روزهای پنجشنبه و جمعه آغاز می شود. در تک بازی فردا استقلال اهواز میزبان ملوان بندرانزلی است. تیم انتهای جدولی استقلال اهواز که در نیم فصل با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش رو به رو شد برای جدا شدن از قعر جدول و در نهایت بقا در لیگ برتر کار مشکلی پیش رو دارد. سیاوش بختیاری زاده سرمربی آبی‌های اهوازی سعی کرد که با جذب بازیکنان جوان جای خالی بازیکنان جدا شده از تیمش را پر کند. در سوی دیگر میدان تیمی قرارداد که به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و بازیکنانش با مشکلات زیادی رو به رو هستند.


اما در بازی‌های روز جمعه نفت تهران به مصاف سیاه جامگان می‌رود. این بازی در حالی قرار است انجام شود که مدیران تیم نفت به دلیل مشکلات مالی رضایت دادند تا صادقیان، سانتوس و نانگ ستاره‌های تیم‌شان از جمع آنها جدا شوند و باید دید که این مسئله به آنها در طول فصل لطمه می‌زند یا نه.


روز جمعه همچنین تیم‌های راه آهن و تراکتورسازی رو در روی هم قرار می‌گیرند. امیر قلعه نویی که انگیزه زیادی برای موفقیت در تراکتورسازی دارد، لیست بلندبالایی را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد تا این تیم را در نیم فصل تقویت کنند. تراکتورسازی با جذب بازیکنانی مثل نانگ، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی، ایوب کلانتری، مهدی کیانی و حفظ بازیکنان سربازی مثل علی حمودی خود را برای شروع پرقدرت در نیم فصل دوم آماده کرده است. پیروزی در این بازی تیم قلعه‌نویی را 29 امتیازی می‌کند و آنها می توانند به طور موقت جای پرسپولیس را در جدول رده‌بندی بگیرند.


در دیگر بازی روز دوم هفته هجدم لیگ برتر استقلال خوزستان و فولاد برگزار کننده دربی جنوب هستند. استقلال خوزستان به دنبال پیروزی در این دیدار است تا در صدر حدول باقی بماند و در آن سو فولادی‌ها هم به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند تا بتوانند از انتهای جدول جدا شوند.


برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر به این شرح است:


پنجشنبه ۸ بهمن
* استقلال اهواز - ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز


جمعه ۹ بهمن
* استقلال خوزستان - فولاد خوزستان - ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز
* نفت تهران - سیاه جامگان مشهد - ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه تختی تهران
* راه آهن – تراکتورسازی - ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس


دوشنبه ۱۲ بهمن
* گسترش فولاد تبریز- صبای قم-ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز


سه شنبه ۱۳ بهمن
* ذوب آهن- استقلال تهران- ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* پدیده خراسان - سایپا- ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد
* پرسپولیس- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۱۷-ورزشگاه آزادی




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب