دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دراگان اسکوچیچ:

رقابت عابدزاده و بیرانوند دردسر شیرینی است/ صدرنشینی برای ایران اهمیت دارد

سرمربی تیم ملی ایران گفت: کار صعود به جام جهانی یکسره شد اما در هر بازی با تمام وجود پا به میدان می‌گذاریم.
کد خبر : 638495
دراگان اسکوچیچ



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید کار صعود را مقابل عراق یکسره کردیم، ولی بازیکنان باید متوجه باشند در هر بازی نماینده کشورشان هستند و با تمام وجود پا به میدان بگذارند.


وی ادامه داد: امیدوارم مقابل امارات بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و انتظار بازی سختی داریم. برای فردا بیرانوند به خاطر کرونا و خلیل‌زاده به خاطر دو اخطاره بودن در جمع ما حضور ندارند. امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم. ۵ بازیکن غایب هم از قبل داشتیم که این دو نفر هم به آنها اضافه می شوند.


اسکوچیچ در مورد وضعیت بیرانوند و اینکه او در ۵-۶ سال اخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی بوده، آیا تکلیف سنگربان تیم ملی مشخص شده است و از این به بعد فقط امیر عابدزاده را درون دروازه شاهد خواهیم بود یا نه، عنوان کرد: موضوعی که مطرح کردیم مربوط به ۵-۶ سال گذشته نیست. در زمان هدایت من هم بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی بازی را شروع کرده است. هر کدام از بازیکنان در شرایط آرمانی هستند درون دروازه قرار می‌گیرند. دردسر شیرینی است ولی هر کدام از آنها درون دروازه قرار بگیرند خیالم راحت است، رقابت دوستانه‌ای بین آنها وجود دارد.


اسکوچیچ درباره اینکه تیم ملی فردا با نفرات اصلی برابر امارات بازی خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: هر زمانی که به‌عنوان نماینده کشورمان بازی می‌کنیم بهترین نفرات را به زمین می‌فرستیم. برای ما مهم است در گروه‌مان اول باشیم و همه بازی‌ها را با تمام قوا تمام کنیم. پیامی که به بازیکنان دارم این است از هرگونه غفلت و سهل‌انگاری در بازی فردا دوری کنند. به‌عنوان رهبر این تیم وظیفه دارم پیامی برای بازیکنان بفرستم و این بار پیام من این است که فردا با تمام قوا بازی کنند.


وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنانم آگاه باشند و فردا با تمام وجودشان بازی کنند و مثل دیدار با عراق پایانی خوش و موفقیت‌آمیزی داشته باشیم. برای مردم آرزوی سلامتی می‌کنم و این پیام را به آنها داده‌ایم که برای هر بازی با مسئولیت‌پذیری وارد زمین خواهیم شد تا بهترین نمایش را داشته باشیم. امیدوارم موضوع کرونا باعث نشود دقیقه ۹۰ برنامه‌های ما بهم بریزد و ناچار به تغییر شویم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته