دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال مقاله به همایش ملی «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» تا یکم اسفند ۱۴۰۰

جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» برگزار و آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش یکم اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد.
کد خبر : 638466
د



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» با حضور سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان، امام جمعه شهرستان ایرانشهر، رؤسای دانشگاه‌های ولایت و علوم پزشکی و ادارات و ارگان‌های ایرانشهر در محل سالن اجتماعات امام خامنه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.


حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این جلسه در مورد اهمیت منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب گفت: برای فهم منجی‌گرایی در فرق و مذاهب باید به سه مبنا توجه کرد؛ نخستین مبنا نوع نگاه فرق و مذاهب به تاریخ است.


وی گفت: همیشه در حال تکامل هستیم و دوره امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، شکوفاترین دوره خواهد بود و بعد از آن هم قیامت است و هیچ مذهبی در جهان اسلام نداریم که منجی و مهدویت را قبول نداشته باشد؛ اما هر کدام تفاسیر گوناگونی داشته‌اند.




بیشتر بخوانید:


همایش «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» برگزار می‌شود


هشتمین همایش ملی «قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت» چگونه گذشت؟




سیدغلامرضا حسینی‌پور قاسم‌آبادی رئیس واحد دانشگاهی ایرانشهر در ابتدای این مراسم از روند جلسات شورای علمی و محورهای همایش «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» و سیر مراحل همایش سخنانی بیان کرد.


سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم در مورد چگونگی مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌ها سخنانی را بیان کرد.


در ادامه این مراسم هر یک از رؤسای ادارات و ارگان‌های مشارکت کننده در همایش «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» در مورد میزان و نحوه مشارکت خود توضیحاتی ارائه دادند.


همایش «منجی‌گرایی در ادیان و مذاهب» ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال مقالات به آن یکم اسفند ۱۴۰۰ است.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب