دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1400 - 14:38
یوسفی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

برگزاری جلسات علنی مجلس منوط به تصمیم ستاد کرونا/ اعلام آمار دقیق نمایندگان مبتلا به کرونا

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری را منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: هنوز تصمیمی درباره لغو جلسات علنی اتخاذ نشده است.
کد خبر : 638431
وزیر صمت در مجلس

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به تغییرات در نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع موج جدید بیماری کرونا، اظهار کرد: تاکنون ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تست کرونا داده‌اند که از این تعداد، به طور دقیق، ۴۷ تن از آن‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند و تست‌شان مثبت بوده است.


وی اضافه کرد: این آمار ابتلای ۴۷ نماینده مجلس به کرونا، بدون احتساب ابتلای کارمندان مجلس است، بنابراین ممکن است در برگزاری جلسات علنی طی هفته جاری تجدیدنظر شود.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر لغو جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌ها طی دو روز آینده، تصریح کرد: هنوز هیچگونه تصمیم‌گیری در این باره صورت نگرفته و قرار است تا پایان امروز طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، در برگزاری جلسات علنی مجلس عمل شود.


یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری یا لغو جلسات علنی مجلس منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و هنوز تصمیمی درباره لغو جلسات علنی اتخاذ نشده است.


انتهای پیام/۴۱۶۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته