دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1400 - 22:31
بهادری‌جهرمی:

دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف است

سخنگوی دولت گفت: دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف است.
کد خبر : 638317
نشست خبری سخنگوی دولت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری‌جهرمی در خصوص جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مباحثی پیرامون آن مطرح شد و رئیس‌جمهور به وزرا و معاونین مربوطه دستور داد گزارشی از وضع موجود تهیه و به دولت ارائه کنند.


وی افزود: در همین راستا، معاون اول رئیس‌جمهور مأمور شد کارگروهی متشکل از وزرا، معاونین دستگاه‌های اجرایی و متخصصان دانشگاهی و همچنین فعالان صنعت و تجارت در بخش خصوصی تشکیل دهد.


سخنگوی دولت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ثبات در قوانین و مقررات نیز مورد توجه همه اعضای دولت قرار گرفت و مقرر شد موارد احصا و ضمن کاهش بی‌ثباتی در قوانین، از مقررات دست و پاگیر نیز جلوگیری شود.


بهادری‌جهرمی با بیان اینکه قرار شد برای حمایت عملی از تولید و تولیدکننده برنامه‌ریزی شود، افزود: در حوزه گمرک که در فرمایشات رهبر انقلاب مثال زده شده بود، برای وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک دستوراتی صادر شد که تغییرات در مقررات را پایش کنند و اصلاحاتی در رویه گذشته انجام دهند.


سخنگوی دولت همچنین از رد پیشنهاد افزایش هزینه‌های پستی و تعرفه معاینه فنی خودرو در هیئت دولت خبر داد و تأکید کرد: در این نشست رئیس‌جمهور، معاون اول و همه اعضای هیئت دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود، مخالفت کردند.


انتهای پیام/ ۴۱۶۴


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته