دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1400 - 10:06
سردار بهرامی مطرح کرد؛

برنامه‌های انتظامی دهه فجر، ‌ در سراسر استان‌ها

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی انتظامی گفت: بیش از صد عنوان برنامه فرهنگی معرفتی و بصیرتی در همه یگان‌های انتظامی، مراکز آموزشی و علمی، مجتمع‌های مسکونی و مراکز تفریحی و رفاهی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.
کد خبر : 638121
سردار بهرامی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار محمد بهرامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت، اقتدار و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران در همه زمینه‌ها شده است، اظهار کرد: مردم عزیز ما قدر و عظمت انقلاب را می‌دانند و به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.


معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: محتوای برنامه‌های امسال دهه فجر در انتظامی بیان ماهیت دینی و اعتقادی انقلاب، نقش رهبری حضرت امام (ره) و حضور و حمایت اقشار مختلف مردم از انقلاب، تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی علمی و اقتصادی و ... برای نسل جوان انتظامی و اشاره به مجاهدت ها و ایثار گری های شهدای عزیز خواهد بود.


وی گفت: بیش از صد عنوان برنامه فرهنگی معرفتی و بصیرتی در همه یگان‌های انتظامی، مراکز آموزشی و علمی، مجتمع‌های مسکونی و مراکز تفریحی و رفاهی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود. فضاسازی محیطی و چراغانی و آذین‌بندی اماکن، پخش سرودهای انقلاب در طول دهه فجر در یگان‌ها، تولید و انتشار محتواهای اثربخش و متناسب در ظرفیت‌های فضای مجازی، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، گردهمایی‌های سیاسی، برگزاری جلسات جهاد تبیینی و نهضت روشنگری، برگزاری جلسات روایتگری انقلاب و خاطره گویی انقلاب و دفاع مقدس، اعزام روحانیون و هادیان سیاسی به کلانتری‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در گلزارهای شهدای سراسر کشور و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره)، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پخش سرود و نماهنگ‌های تولیدی سازمان در رسانه‌های ملی و استانی و ... از جمله مهمترین برنامه‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در طول دهه فجر است که در همه یگان‌های انتظامی اجرا می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته