دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 16:22
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران مطرح کرد

کاهش رقم لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۹۵

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در اولین جلسه کمیسیون تلفیق پیشنهاد کاهش ۴ درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری را ارائه داد و رقم ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را قابل تحقق دانست.
کد خبر : 63792

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،علیرضا دبیر با اشاره به بودجه 18 هزار و 700 میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری اظهار کرد: پیشنهاد کمیسیون برای رقم بودجه سال 95 شهرداری تهران رقمی معادل 17 هزار و 800 میلیارد تومان است. این رقم 4 درصد نسبت به بودجه 17 هزار و 200 میلیارد تومانی سال 94 شهرداری رشد دارد.


گفتنی است، اولین جلسه کمیسیون تلفیق شورا به ریاست مهدی چمران و با حضور علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه، ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حافظی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری، دنیامالی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل، سروری رییس کمیسیون حقوقی و نظارت، سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری، تقی پور سخنگوی شورا و جمعی از معاونان و مدیران مالی شهرداری در حال برگزاری است.


در این جلسه منابع و درآمدهای بودجه پیشنهادی شهرداری تهران توسط اعضای شورا در حال بررسی است و روسای کمیسیون‌ها درباره سقف درآمدی شهرداری در سال 95 تصمیم گیری می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته