دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 16:00
در سومین جلسه شورای تخصصی آموزشی تاکید شد

ضرورت رعایت سرفصل‌های آموزشی در واحدهای دانشگاهی استان گیلان

سومین جلسه شورای تخصصی آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد. در این جلسه بر ضرورت رعایت سرفصل‌های آموزشی از سوی واحدهای دانشگاهی استان تاکید شد.
کد خبر : 63764

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با تأکید بر رعایت سرفصل‌های آموزشی در واحدهای دانشگاهی، گفت: «واحدهای دانشگاهی استان باید افزون بر نظارت و رعایت کیفیت تدریس و استفاده از استادان مجرب و متخصص در راستای ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفیت آموزش در سطح واحدهای دانشگاهی کوشا باشند.»



دکتر شهاب شریعتی خاطرنشان کرد: «ارتقای سیستم‌های نرم افزاری تخصصی آموزش در واحدهای دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد چرا که با ارتقای نرم افزار‌های موجود آموزشی می‌توان در راستای جوابگویی به‌روز مطالبات دانشجویان اقدام کرد.»


رئیس شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی استان و بررسی بخشنامه‌های آموزشی موجود بیان کرد: «معاونان آموزشی واحدها در راستای رعایت استاندارد های آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش تلاش بیشتری را داشته باشند.



دکتر حسن کفایتی افزود: «معاونان آموزشی واحد های دانشگاهی نسبت به راه‌اندازی رشته‌های جدید با توجه به نیاز استان و پتانسیل‌های موجود در واحد‌های دانشگاهی، پیش‌بینی لازم به عمل آید.»


معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه حضور داشتند. در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظر و پیشنهاد خود را ارائه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته