دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

روش‌های ارائه مطلب باید با ویدئو و بصری باشد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با توجه به کشور‌های بر‌تر جهان در حوزه آموزش گفت: روش‌های ارائه مطلب باید با ویدئو و بصری باشد.
کد خبر : 63735

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رضا طلابیگی در جلسه شورای دبیران سما سیرجان که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، معاونان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، مدیر آموزشی و فرهنگی سما، کارکنان، مربیان، آموزگاران و دبیران مدارس سما در سالن آمفی تئا‌تر حوزه سما برگزار شد، بیان کرد: «برای داشتن معلم حرفه‌ای نیاز به مطالعه است.»


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزگاران پیش دبستانی سما خواست محیطی آرام و منعطف را برای نوآموزان فراهم کنند.


طلابیگی با بیان اینکه یادگیری به شرط پایداری است که از سوی حواس گوناگون مفهوم را درک می‌کند، از آموزگاران خواست برای تدریس از شیوه‌های خلاق مانند فیلم و عکس و ماکت استفاده کنند.


وی تأکید کرد: «هر معلم باید روش خاصی برای تدریس داشته باشد چرا که یادگیری در افراد متفاوت است.»


طلابیگی بیان کرد: «کلاس باید از شیوه معلم محوری خارج شود تا دانش آموزان بیشتر درگیر درس باشند و فعال شوند. چون یادگیری زمانی اتفاق می‌افتد که کودک به اشتباه خود پی ببرد.»


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر پایداری زبان فارسی از آموزگاران خواست در آموزش بیشتر در حفظ زبان فارسی کوشا باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته