دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 12:45
در گفت‌وگو با آنا

بهنام یخچالی: نمی‌دانم چه کسی به من آسیب زد/ مسئولان انتظامی باید امنیت مسابقات لیگ را برقرار کنند

ملی پوش تیم پتروشیمی گفت: مسئولیت برقراری امنیت در لیگ بر عهده مسئولان انتظامی است که امیدوارم هرچه زودتر با این حواشی و درگیری ها برخورد کنند.
کد خبر : 63712

به گزارش خبرنگار آنا، حاشیه و جنجال در مسابقات لیگ بسکتبال به اوج خود رسیده‌ است و این درگیری‌ها تا جایی پیش رفت که بهنام یخچالی ملی پوش تیم پتروشیمی در دیدار دیروز مقابل نفت آبادان با ضربه چاقو مصدوم شد.


بهنام یخچالی در گفت‌وگو با آنا درباره وضعیت مصدومیتش گفت: «پس از پایان بازی زمانی که همه تماشاگران به داخل زمین آمده بودند من در حال رفتن به سمت رختکن بودم که متوجه احساس سوزش و درد از ناحیه کتف شدم.»


وی افزود: «در شلوغی سالن متوجه نشدم که چه کسی و با چه وسیله ای به من آسیب رساند. با اینکه شدت جراحتم عمیق بود اما خداروشکر وضعیت کتفم خوب است.»


یخچالی به درگیری‌هایی که در این چندوقت اخیر در لیگ بسکتبال رخ داده است، اشاره کرد و گفت: «بازی ها در مرحله حساسی هستند و هنوز مشخص نیست که کدام تیم برنده می‌شود. البته دربی خوزستانی ها همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و با توجه به جایگاه هر دو تیم این موضوع کمی حساس‌تر شده بود.»


ملی‌پوش تیم پتروشیمی تاکید کرد: «مسئولان فدراسیون برای امنیت بازی‌ها نمی‌تواند برنامه‌ای داشته باشد و هم اکنون از اینکه این درگیری‌ها به وجود آمده است به شدت ناراحت هستند. مسئولیت برقراری امنیت در لیگ بر عهده مسئولان انتظامی است که امیدوارم هرچه زودتر با این مسئله برخورد کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته