دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 13:19

هم‌اندیشی در شورای فرهنگی اجتماعی واحد‌های شهر مجلسی و مبارکه برای شناسایی مفاخر

جلسه هم‌اندیشی شورای فرهنگی اجتماعی واحد‌های شهر مجلسی و مبارکه به منظور شناسایی مفاخر شهرستان مبارکه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی برگزار شد.
کد خبر : 63710

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرید نعیمی رئیس واحد شهر مجلسی در این هم‌اندیشی به طرح کلیات جلسه پرداخت و با تبیین اهداف بخشنامه اجرایی شناسایی مفاخر علمی و فرهنگی شهرستان مبارکه خواستار تسریع در امر پاسخگویی و تکمیل کاربرگ‌های مربوط به این بخشنامه شد.


حجت‌الاسلام علی غلامی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد مبارکه با پرداختن به موضوع جلسه از تحقیقات انجام گرفته درباره یکی از مفاخر فرهنگی شهرستان به نام صاحب ابن عباد سخنانی را بیان کرد.


علی شرافت مدیر روابط عمومی شهرداری مبارکه هم از مفاخر دیگری همچون ملاحسن خوشنویس در دروه قاجاریه، مقدس علیشاه فانی، آسید علی موسوی مبارکه‌ای و نقاش‌باشی دهنوی نام برد و خواستار تحقیقات میدانی وسیع در زمینه شناسایی سایر مفاخر و ارسال بانک اطلاعاتی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد شد.


در پایان نعیمی با جمع بندی نظر حاضران در جلسه خواستار تشکیل جلسه عملیاتی در این راستا با حضور صاحب نظران تاریخی شهرستان مبارکه و اعلام نتیجه نهایی در اسرع وقت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته