دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 11:11

رئیس شورای شهر تهران به حافظی و دبیر تذکر داد/ انحرافاتی در گزارش عملکرد 9 ماهه شهرداری است

رئیس شورای شهر تهران به دبیر و حافظی دو عضو شورای شهر تذکر داد و گفت: از این افراد تقاضا دارم تا مسائل بودجه و حسابرسی‌ها بررسی کامل نشده و نتیجه نهایی نیز حاصل نشده است، آن را رسانه‌ای نکنند.
کد خبر : 63663

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی در دویست و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: تخلفاتی در پروژه‌های عمرانی منطقه 3 صورت گرفته که طرح تفصیلی و بعضی از مصوبات شورا را رعایت نکرده است.


وی ادامه داد: 16 پروژه عمرانی در این منطقه تخلفاتی داشته‌اند که باید شهرداری در این خصوص پاسخگو باشد.


حافظی به لایحه بودجه سال 95 و انضمام گزارش عملکرد 9 ماهه آن اشاره کرد و اظهار داشت: انحرافاتی در گزارش عملکرد 9 ماهه شهرداری است که بخشی از آنها را به عنوان تذکر اعلام می‌کنم.


این عضو شورای شهر تهران افزود: 2 هزار و 85 میلیارد تومان برای مترو امسال اختصاص یافته که از این مبلغ 277 میلیارد یعنی 13 درصد بودجه مصوب محقق شده است.


در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد به حافظی گفت: بهتر است مباحث در ابتدا در کمیسیون‌ها مطرح و سپس به روزنامه‌ها و رسانه‌ها داده شود.


وی ادامه داد: گزارش عملکرد شهرداری تهران 8 ماهه بوده است که به اشتباه عنوان شده 9 ماهه و در این زمینه شهرداری نیز بابت اشتباه تایپی عذرخواهی کرده است.


سپس رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران بیان داشت پس بهتر است شهرداری بگوید که اشتباه کرده است.


در ادامه این تذکر، چمران افزود: از دبیر و حافظی که اعضای شورای اسلامی شهر تهران هستند تقاضا دارم تا زمانی که مسائل بودجه و حسابرسی‌ها بررسی کامل نشده و نتیجه نهایی نیز حاصل نشده است آن را رسانه‌ای نکنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مترو مهدی چمران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته