دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی در گفت‌وگو با آنا:

راگبی را مطابق استانداردهای جهانی پیش می‌بریم/ نماینده ایران در سیبری به میدان می‌رود

سرپرست انجمن راگبی گفت: نلاش می‌کنیم تا راگبی را علم‌محور و برنامه‌محور مطابق استانداردهای جهانی پیش ببریم.
کد خبر : 636421
میرمهدی حسینی

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر راگبی با قهرمانی تن یار شیراز به پایان رسید و عناوین دوم تا چهارم نصیب آتش نشانان شهر ری، پسران شیراز و داتیس تهران شد. در این زمینه و دیگر موارد مربوط به ورزش راگبی گفت‌وگویی با میرمهدی حسینی سرپرست انجمن راگبی انجام داده‌ایم که در ادامه خواهید خواند.


آنا: در مورد مسابقات و کیفیت برگزاری آن و مشخص شدن تیم قهرمان لیگ برتر راگبی بگویید؟


حسینی: این دوره مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز بود. چون این ورزش تقریباً یک ورزش پربرخوردی است، ستاد کرونا اجازه سفر کردن این همه بازیکن را نمی‌داد. با کسانی که دو دوز واکسن را زده بودند توانستیم یک لیگ متمرکز و با حضور ۱۴ تیم از اقصی نقاط کشور در طول دو روز برگزار کنیم و کیفیت مسابقات بسیار بالا بود. چون باید نامزد مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا مشخص می‌شد این اتفاق افتاد و تیم شیراز در قهرمانی آسیا نماینده ایران خواهد بود.


آنا: زمان مسابقات و محل برگزار شدن مسابقات نماینده شیراز در آسیا مشخص است؟


حسینی: این دوره از مسابقات برای اولین بار است که با اصرار بنده دارد در آسیا برگزار می‌شود و در فصل تابستان در سیبری (شمال روسیه) برگزار خواهد شد.


آنا: درباره وضعیت تیم ملی توضیح دهید؟


حسینی: به‌هرحال یک کادر فنی را شکل داده بودیم که بتوانیم بازیکنان پدیده و جدید را برای تیم ملی بشناسیم. این اتفاق افتاده و اسم یکسری‌ها را مشخص کرده‌اند. من اطلاع زیادی از نفرات دعوت شده نهایی ندارم اما می‌دانم سخت پیگیر هستند.




بیشتر بخوانید:





آنا: چه انتظاری از فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای حمایت از انجمن راگبی دارید؟


حسینی: من از محمد علیپور و تمام پرسنل فدراسیون تشکر می‌کنم که بی‌نهایت وقت می‌گذارند و برای هر چه بهتر شدن تمام انجمن‌ها تلاش می‌کنند علی‌الخصوص راگبی که بسیار بسیار ما را حمایت کرده و خواهند کرد


آنا: شرایط مالی انجمن راگبی و جوایز مسابقات لیگ برتر رضایت‌بخش است؟


حسینی: اصولاً اکثر ورزش کشور ما الان در مضیقه مالی است و ما هم مستثنی از این قاعده نیستیم ولی تلاش می‌کنیم علم‌محور و برنامه‌محور مطابق استانداردهای جهانی حرکت کنیم. حالا جایی به‌هرحال مضیقه‌های مالی است، مضیقه زمین پیدا می‌کنیم ولی باید تلاش کنیم با مشکلات بجنگیم و جلو برویم. باید این ورزش را به موفقیت رساند و نباید متوقف شد.



انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته