دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1394 - 09:40

جواد نجار تمیزکار عضو شورای سیاستگذاری سازمان سما استان گیلان شد

جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و رئیس مرکزآموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در حکمی از سوی دکتر احمد زرهانی، رئیس سازمان سما، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سما استان گیلان منصوب شد.
کد خبر : 63629

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حکم زرهانی با آرزوی موفقیت برای جواد نجار تمیزکار، از وی خواسته شده است با شرکت منظم در جلسات شورا و تشریک مساعی با سایر اعضای تحت نظر رئیس محترم شورای مذکور، در تحقق اهداف پیش بینی شده و انجام وظایف وظایف مربوط گام بردارد.


جواد نجار تمیز کار از سال ۱۳۷۰ به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در آمد و در قسمت‌های مختلف این دانشگاه اعم از فرهنگی، مدیر امور اداری و... مشغول فعالیت شد. تمیزکار دو دوره مورد اعتماد مردم این شهر قرار گرفت و به عنوان نماینده شورای شهر در این نهاد نیز به خدمت رسانی مشغول و سال‌ها در کسوت رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون حقوقی، سخنگوی شورای شهر بوده و اکنون نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان است.


او از آذر سال ۹۳ نیز به عنوان معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل منصوب است


تحول سما در این مدت به گونه‌ای است که می‌توان اولین‌های سما را با وی شناخت. تاسیس مدرسه سبز، برگزاری مسابقات استانی صندلی روزنامه‌ای، برگزاری جشنواره کشوری فیلم صد ثانیه‌ای و... اولین‌هایی هستند که با ورود نجار تمیزکار در سما به وقوع پیوست.


راه‌اندازی سایت خبری و تحلیلی سما نیز از برنامه‌هایی که تمیزکار در دستور کار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته