دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 14:24

مقیمی خطاب به مسئولان سیاسی استان‌ها: شرایط حضور همه علاقه‌مندان به نظام را در انتخابات فراهم کنید

معاون سیاسی وزیر کشور از مسئولان سیاسی استان‌ها خواست تا شرایط را برای حضور تمامی افراد علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات با رعایت قوانین و مقررات مهیا کنند.
کد خبر : 6362

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، «محمد حسین مقیمی» در نخستین همایش مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری‌های سراسر کشور افزود: فرمانداران باید بدانند که فرماندار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و متعلق به هیچ فرد یا گروه خاصی نیستند و باید به عنوان مجریان برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از تمامی ظرفیت و توان خویش برای جبران عقب ماندگی‌ها در کشور استفاده کنند.


وی ادامه داد: رعایت اصل تفکیک قوا در نظام جمهوری اسلامی و رعایت همکاری و تعامل قوا با یکدیگر را به عنوان اصلی جدی مورد توجه و تأکید قرار داد.








از بیت المال له یا علیه کسی استفاده نکنیم

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه «فرمانداران باید به عنوان مجریان سیاست‌های دولت از تمامی ظرفیت و توان خویش برای جبران عقب ماندگی‌ها در کشور استفاده کنند»، تصریح کرد: در حوزه عملکردی، پاسخگویی به عنوان یک اصل ضروری، مطرح و دولت خود را موظف به اجرای آن می‌داند.


مقیمی از مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور خواست تا به منظور فعال و اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تمهیدات و تدابیر لازم را با همکاری سایر دستگاه‌ها لحاظ کنند.


وی بیت‌المال را متعلق به همه مردم دانست و با تأکید بر این موضوع که «هیچ کسی حق استفاده از امکانات دولتی در مسیر مباحث فردی و گرهی ندارد»، افزود: ما به عنوان مجریان باید دقت کنیم از بیت المال و اموالی که به امانت در اختیار ما قرار گرفته؛ له یا علیه کسی استفاده نکنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته