دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1400 - 10:07
قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی:

برند سازی از اهداف مهم در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی است

قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برند سازی از اهداف مهم رویداد گام دوم دانشگاه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی باید در این رویداد به برند برجسته در حوزه فناوری مبدل شود.
کد خبر : 635952
رویداد گام دوم



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، وحید ضرغامی و هیئت همراه در نشست با احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، علیرضا سایبانی رئیس شورای پژوهشی، فناوری این دانشگاه در استان، رؤسای واحدهای این استان و سایر اعضای فعال در کمیته‌های رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در بندرعباس، فعالیت‌های و سیاست‌های این دانشگاه را در عرصه برگزاری رویداد گام دوم مهم و حیاتی خواند و اظهار کرد: برند سازی از اهداف مهم این رویداد است و دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه کارآفرین و حل مسئله محور باید در رویداد گام دوم به برند برجسته در حوزه فناوری مبدل شود.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از همه توان خود مایه می‌گذارد و رؤسای هر استان در کنار رئیس شورای پژوهشی و فناری آن استان و همین‌طور رؤسای واحدهای تابعه مسئولیت کیفیت افزایی این رویداد را به عهده دارند. در این رویداد یک نگاه کلان حاکم است که قرار نیست با اتمام نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه در عرصه فناورانه، استارت‌اپ ها و... به پایان برسد؛ بلکه این آغاز جدیدی بوده برای ارتقا توانمندی‌ها، شناخت تهدیدها و ارزیابی عملکرد هر استان در پایش‌های بعدی این رویداد بزرگ است.




بیشتر بخوانید:


تلاش حداکثری اعضای هیئت علمی برای تحقق اهداف رویداد گام دوم دانشگاه




قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تغییر نگاه مردم به دانشگاه آزاد اسلامی را به‌عنوان یک برند معتبر خواستار شد و تأکید کرد: باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه را با همکاری همه حوزه‌ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به برندی تبدیل سازیم که به‌عنوان انتخاب نخست هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه باشد.


دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با تشریح توانمندی‌های این دانشگاه در استان هرمزگان گفت: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگان بوده که با داشتن توانمندی‌های بالفعل زیاد، نیمی از بار علمی استان را به دوش کشیده و حدود ۶۰ در صد اعضای هیئت علمی دانشگاه را در خود جای داده است.


احسان کامرانی وجود صنایع بزرگ فولاد، آلومینیوم، نفت، گاز و... را از مواهب بزرگ الهی در منطقه برشمرد و مطرح کرد: وجود جزایر و بنادر آزاد صنعتی و تجاری و موقعیت سوق‌الجیشی این استان در مقایسه با سایر استان‌ها وجه تمایز آن برای سرعت گرفتن در بخش توسعه بوده و این ظرفیت‌ها و موقعیت استراتژیک در کنار منابع و صنایع بزرگ وظیفه دانشگاه را سنگین کرده؛ بنابراین وظیفه داریم با ورود به بخش‌ها و لایه‌های مختلف جامعه، دانشگاه را به‌عنوان مرکز بزرگ علمی و پژوهشی معرفی کنیم.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با رسیدن به بلوغ فکری و پژوهشی لازم، باید با حرکت‌های کارآفرین محور مسیر توسعه را هموار سازد و این اتفاق شگون زمانی رخ می‌دهد که دانشگاه بتواند تعامل خود را در جامعه در همه حوزه‌ها با اثربخشی بیشتری دنبال کرده و با رشد و توسعه همه جانبه تأثیر خود را در جامعه محسوس و ملموس کند.


به گزارش آنا، این جلسه که به‌صورت تخصصی در راستای برنامه‌ریزی بیشتر و سیاست‌گذاری بهتر برای شکوهمند سازی رویداد گام دوم شکل گرفت و با تبادل‌نظر، بررسی و برنامه‌ریزی منسجم‌تر و هدایت شده برای آماده‌سازی واحدها و مراکز دانشگاه با حضور تأثیرگذار در این رویداد پایان یافت و بازدید از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و بازدید از مجتمع کشتی‌سازی خلیج‌فارس از دیگر برنامه‌های این نشست بود.


انتهای پیام/۴۱۲۱/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب