دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1394 - 16:17
دو خبر/

بازدید سرزده هیات سنجش و نظارت استان اصفهان از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل

هیات سنجش و نظارت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به طور سرزده از امتحانات و فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران وبیدگل بازدید کردند.
کد خبر : 63574

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار که دکتر لطیفی و مولائی‌نژاد بازرسان هیات سنجش و نظارت آموزشی حضور داشتند کارشناس آموزش با ارائه توضیحات به سوالات بازرسان پاسخ داد.


دکتر مصطفی امیدی سرپرست دانشگاه آزاد مرکز آران و بیدگل با تشکر از حضور این تیم بازرسی نظارت را لازمه ثبات و پیشرفت هر سیستم دانست و از راهنمایی‌های انجام شده تشکر کرد.


هم اندیشی شهرداران آران و بیدگل در دانشگاه آزاد اسلامی


شهرداران بخش مرکزی، بخش کویرات، نوش آباد و سفید شهر به همراه روسای شوراهای این شهرها در نشستی در دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل حضور یافتند و به بررسی راهکارهای همکاری دانشگاه و مدیریت شهری پرداختند.


مصطفی امیدی سرپرست دانشگاه آزاد مرکز آران و بیدگل هدف از تشکیل چنین جلساتی را تعامل سازنده دانشگاه برای حل معضلات شهری بیان کرد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل آماده اجرای دوره‌های آموزشی برای کارکنان و نیروهای شهرداری‌های شهرستان را دارد.»


شهرداران و روسای شوراها هم به بیان نظر خود پرداخته و قرار شد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری آران و بیدگل به امضا برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته