دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 13:49
محمدباقر قالیباف:

دولت باید 50 درصد هزینه ساخت مترو را بپردازد

شهردار تهران گفت: پرداخت 50 درصد از هزینه‌های ساخت مترو برعهده دولت است اما اکنون سهم ناچیزی از این مقدار پرداخت می‌شود.
کد خبر : 6357

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از ایستگاه میدان ولیعصر(عج) و شهرک شریعتی خط سه مترو تهران افزود: با وجود مشکلات مالی، شهرداری خود را متعهد می‌داند که با سرعت خطوط مترو را توسعه دهد.
وی با بیان اینکه از اجرا نشدن قانون گلایه‌مند هستیم، ادامه داد: سهم شهرداری از اعتبار ریالی که از مردم دریافت و به خزانه دولت واریز می‌شود و هیچ محل هزینه‌ای جز حوزه شهری ندارد نیز به این نهاد پرداخت نمی‌شود.
قالیباف عنوان کرد: هر زمان این موضوع را با دولت مطرح کردیم، حق را به شهرداری داده‌اند اما مشکل همچنان باقی است.
شهردار تهران افزود: شهرداری با رویکرد مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی با وجود همه فشارها توانسته است، صددرصد بودجه شهرداری را تحقق بخشد و این امر نتیجه تلاش، همکاری و همدلی مجموعه مدیریت شهری است.
قالیباف ادامه داد: مشکلات اقتصادی و تحریم دشمنان هیچ خللی به کار و ماموریت‌های شهرداری وارد نمی‌کند و توانستیم بدون تاخیر پروژه‌ها را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه مردم به عنوان افکار عمومی منصفانه‌ترین قاضی در خصوص فعالیت‌های شهرداری هستند گفت: هیچ سختی و محدودیتی مانع انجام کار در شهرداری نمی‌شود.
شهردار تهران تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهرداری اعم از شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری با تمام توان برای عمل به وظایف و تعهدات خود تلاش می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته