دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبر‌پور: نباید‌کاری کنیم‌ مکانی نابود شود/ به رای قوه قضاییه در مورد سوشا احترام می‌گذاریم

مربی تیم پرسپولیس گفت: مکانی بازیکن پرسپولیس است و امیدواریم هر چه زودتر به جمع ما برگردد.
کد خبر : 63567

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در مسابقات جام شهدا و آمادگی این تیم برای حضور دوباره در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «بعد از تعطیلی مسابقات لیگ و شروع تمرینات پرسپولیس، کادر فنی به دنبال ایجاد نظم میان بازیکنان بود و به همین دلیل اردوی چند روزه‌ای را در هتل المپیک برگزار کردیم. در حال حاضر شرایط برای پرسپولیس خوب است و تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد. بازی‌های جام شهدا هم کمک زیادی به آمادگی بیشتر بازیکنان کرد.»


وی ادامه داد: «بازیکنان تیم به دنبال آن هستند تا خواسته‌های فنی برانکو را در زمین پیاده کنند و مسابقات چهار جانبه جام شهدا تمرین خوبی برای مرور کارهای تاکتیکی محسوب می‌شود.»


مربی تیم پرسپولیس در مورد بازی این تیم مقابل صبا در فینال جام شهدا گفت: «صبا تیم بسیار خوب و با کیفیتی است که از مربی بزرگی برخوردار است. علی دایی در هر تیمی که کار کرده‌ است، فوتبال زیبایی را ارائه داده و در این فصل هم بازی‌های خوبی را از صبا شاهد هستیم. به طور حتم بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام تلاش خودمان را برای پیروزی در این بازی به کار می‌بریم و هدفمان قهرمانی در این مسابقات است.»


قنبرپور در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر افزود: «هر تیمی برای تقویت خودش نیاز به جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل دارد اما نظر برانکو این بود که با همین بازیکنان تا پایان لیگ ادامه دهیم و بازیکن جدیدی جذب باشگاه نشود. مدیریت باشگاه هم با نظر برانکو بازیکنی را جذب نکرد و قطعا به نظر سرمربی تیم اعتماد دارند.»


وی در مورد وضعیت سوشا مکانی و آینده این بازیکن در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «سوشا مکانی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و نباید کاری کرد که فوتبالش نابود شود. همه ما مطیع قانون هستیم و باید به رای قوه قضاییه در مورد این بازیکن احترام بگذاریم. به رغم جذب دو دروازه‌بان برای پرسپولیس، باشگاه هنوز خواستار بازگشت مکانی به جمع سرخپوشان است. با اتفاقات پیش آمده برای مکانی، باشگاه به دنبال جذب دروازه‌بان بود و خوشبختانه با جذب لوبانف خیال کادر فنی آسوده شد. جذب لوبانف دلیل جدایی مکانی از پرسپولیس نیست و باشگاه دنبال کار این بازیکن است تا هر چه زودتر تکلیفش روشن شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب