دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1400 - 12:31

خرید کولر گازی اجنرال با بهترین قیمت در تک اسپلیت

برند اجنرال یکی از قدیمی ترین برند های فعال در زمینه تولید لوازم تهویه است و توانسته گستره بزرگی از محصولات متنوع را به بازار عرضه نماید .اجنرال انواع کولر گازی ها را تولید می کند که شامل کولر های کوچک و بزرگ در انواع توان می باشد تا بتواند گستره نیاز بزرگتری را براورده کند که کولر گازی 12000 اجنرال یکی از این کولر هاست که برای سرمایش در اتاق های کوچک ساخته شده است .
کد خبر : 635611
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا برند اجنرال یکی از قدیمی ترین برند های فعال در زمینه تولید لوازم تهویه است و توانسته گستره بزرگی از محصولات متنوع را به بازار عرضه نماید .اجنرال انواع کولر گازی ها را تولید می کند که شامل کولر های کوچک و بزرگ در انواع توان می باشد تا بتواند گستره نیاز بزرگتری را براورده کند که کولر گازی 12000 اجنرال یکی از این کولر هاست که برای سرمایش در اتاق های کوچک ساخته شده است .


شرکت اجنرال با پشتوانه تجربه ای که در زمینه ساخت و محصولات سرمایشی و تهویه دارد بهترین مدل ها را روانه بازار کرده وتوانسته خیل عظیمی از مشتریان ثابت و وفادرار را برای خود درست کند که علت آن هم کیفیت بسیار عالی محصولاتش است و در ساخت آنها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند تا کارایی کولر ها را هر چند بیشتر بالا ببرد. برند اجنرال در سال 1960 تحت عنوان فوجیستو شروع به کار کرد و اولین کولر گازی پنجره ای را ساخت که بعدها به فوجیستو جنرال و سپس اجنرال تغییر نام داد.


انواع کولر گازی های تولیدی شرکت اجنرال


اجنرال جزء اولین شرکت های تولید کننده لوازم سرمایشی است و سابقه ای بیش از نیم قرن را در ساخت این محصولات دارد و اکنون گستره بسیار گسترده ای از آنها را تولید می کند . لوازم سرمایشی و تهویه بسیار متنوع اند و شامل انواع چیلر ، داکت و داکت اسپلیت ،فن کویل ، برج خنک کننده ، کولر گازی یا اسپلیت دیواری و ... می باشد که بیشترشان توسط برند اجنرال ساخته می شوند. اکثرا محصولات نام برده شده درای توان های کار کردی متفاوتی هستن که بعضی به صورت مشترک در یک اپارتمان یا ساختمان استفاده می شوند اما برخی شناخته تر و پراستفاده تر هستند که از این میان باید به کولر گازی ها اشاره کرد و بعضی توانها بسیار پر مصرف ترند مثلا :



  • کولر گازی 12000 اجنرال

  • کولر گازی 18000 اجنرال

  • کولر گازی 24000 اجنرال


ما در این قسمت این سه مدل پرطرفدار از محصولات عالی اجنرال را که هرکدام از ویژگی های خاصی برخوردارند و توان کارکردی بسیار خوبی دارند را به شما معرفی می کنیم


کولر گازی 12000 اینورتر اجنرال با قابلیت های بی نظیر


کولر گازی اینورتر 12000 اجنرال یکی از بهترین اسپلیت های تولیدی کارخانجات اجنرال است که ویژگی های کارکردی بسیار خوبی دارد و این کولر می تواند فضای تا مساحت 20 متر را به خوبی تهویه می کند و این توان کارکردی می تواند برای یک اتاق کوچک یا مغازه کوچک مناسب باشد . از مهمترین ویزگی های این کولر گازی گرید مصرف انرژی A مربوط به ان است که وجود ان یعنی هزینه مصرفی برق کمی دارد و شما می توانید از ان با خیال راحت استفاده کند و نگرانی از بابت فیش برق مصرف نخواهید داشت .


کارکرد کولر گازی 12000 اجنرال دوگانه می باشد یعنی این اسپلیت دیواری دارای قابلیت کارکرد سرمایشی و گرمایشی است و شما می توانید از آن علاوه بر فصول گرم در فصول سرد نیز استفاده کنید برای اینکار تنها کافی است که بایک دکمه حالت کارکرد کولر را از سرد به گرم تغییر دهید تا از گرمای تولیدی ان بهره مند شوید البته باید در نظر داشت که گرمای آن شبیه به گرمای بخاری ها سنتی نیست و گرما را در کل محیط پخش می کند و همراه جریان باد مانند است .


شیوه طراحی کولر گازی 18000 اجنرال


سبک طراحی یا دیزاین یکی از مهمترین نکاتی است که هر برند در ساخت محصولاتش به آن توجه می کند که برند اجنرال در ساخت محصولاتش توجه ویژه ای به ان داشته است در طراحی کولر گازی 18000 اجنرال ظرافت بسیار زیادی رعایت شده و سعس شده است تا این کولر توانایی همخوانی با هر دیزاین را داشته باشد . کولر گازی 18000 اینورتر اجنرال یک کولر گازی دوتکه است یعنی یک قسمت که شامل موتور و فن است و یک قسمت که همان پنل داخلی است و موتور در بیرون خانه نصب و پنل آن در داخل خانه .


پنل به دلیل نصب در داخل خانه باید قابلیت هماهنگی بالایی داشته باشد در طراحی پنل سعی شده که شکل هندسی اش به شیوه ای باشد که در زمان نصب برروی دیوار دیزاین خانه را بهم نزند بلکه هماهنگ نیز باشد برای همین است که از اشکال نامتعارف استفاده نشده است . موتور کولر نیز به دلیل نصب در بیرون از خانه باید دارای مقاومت در برابر گرمای آفتاب و زگی و خوردگی بر اثر رطوبت سایر فصول باشد به همین دلیل در ساخت ان از فلز ساخته شده و پره های فن داخل که در داخل موتور است از پلاستیک فشرده است در کل قابلیت و طراحی مناسب اسپلیت 18000 اجنرال سبب دوام بالای آن شده است و می تواند سالیان طولانی به کاربر خدمت کند .


کولر گازی اجنرال 24000


کیفیت بالا وسایل در ساخت لوازم سبب کارکرد طولانی می شود که همین باعث محبوبیت در بین مردم می شود که همین کیفیت بالا قطعات و مواد به کار رفته در ساخت کولر گازی 24000 اجنرال باعث شده که بیش از پیش برند اجنرال میان مردم شناخته و محبوب بشود . کولر گازی اجنرال 24000 اینورتر مانند دیگر محصولات اجنرال از ویزگی ها بسیار خوبی برخوردار است که از میان آن می توان به تایمر ، حالت خواب و تنظیم دمای هوشمند اشاره کرد .


وجود حالت خواب سبب می شود زمانی که شما کولر گازی را شبانه تا صبح روشن می کنید در اوایل صبح احساس سرمای زیاد نکنید و کولر گازی به صورت اتوماتیک دما را تنظیم کند که دمای اتاق در دم صبح که معمولا سرد تر است به نسبت کل شب بالاتر باشد تا دچار سرماخوردگی نشوید .


کولر گازی 24000 اینورتر اجنرال


قیمت و خرید انواع کولر گازی با پایین ترین قیمت ممکن


خرید کولر گازی مناسب برای خانه یا هر مکانی نیاز به شناختی هر چند جزئی نسبت به برند ها و توانایی کارکردشان است . قبل از خرید سعی نماید که اطلاعاتی هر چند جزئی در مورد اسپیلت دیواری مورد نظرتان داشته باشد و توان ان را با توجه به مکان نصب آن انتخاب نماید . البته برای خرید مناسب تر شما می توانید از فروشنده ها اطلاعات دریافت نماید که در حال حضر فروشگاه های زیادی به عرضه این محصولات مشغولند که فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت نیز یکی از فروشگاه های تخصصی فعال در زمینه واردات و فروش انواع کولر گازی است که شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی https://taksplit.com از میان مدل های موجود کولرگازی مورد نظر خود را انتخاب نماید ، با تماس با فروشنده ها تک اسپلیت اطلاعات کاملی دریافت نماید و کولر گازی مورد نظر خودرا همراه با گارانتی درب منزل دریافت نمایید.



انتهای پیام/ ر







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته