دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد دایی: فینال جام شهدا، اهمیت زیادی برای صبا دارد/ بیک‌زاده دوست داشت در ذوب‌آهن بازی کند

مربی تیم صبای قم گفت: حضور در جام شهدا از نظر هماهنگی بین بازیکنان جدید با تیم، برای ما مفید بود.
کد خبر : 63536

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط صبای قم جهت حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: «در تعطیلی یک ماهه لیگ برتر تمرینات خوبی را انجام دادیم. یک مرحله اردو هم در کیش برگزار کردیم که از نظر هماهنگی بین بازیکنان، کمک زیادی به ما کرد. در حال حاضر هم در جام شهدا حضور داریم و این بازی‌ها از جهت قرار گرفتن بازیکن در شرایط مسابقه و هماهنگی بازیکنان جدید با تیم، برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.»


وی در خصوص بازی امروز صبا در فینال جام شهدا مقابل تیم پرسپولیس گفت: «امروز بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر ایران است و مربی بادانشی را روی نیمکت خودش دارد. به طور حتم برای برد به زمین می‌رویم و این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.»


دایی در رابطه با جذب بازیکنان جدید صبا در نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر افزود: «ما در چند پست نیاز به بازیکن داشتیم و توانستیم اکبرصادقی و پیام صادقیان را جذب کنیم. در پست مدافع چپ هم نیاز به جذب یک بازیکن داشتیم که به همین منظور به دنبال جذب یک بازیکن داخلی بودیم اما باشگاهش با این انتقال مخالفت کرد. در حال حاضر هم یک بازیکن برزیلی در تمرینات ما حاضر شد و در صورت مثبت بودن تست فنی با این بازیکن قرارداد می‌بندیم.»


مربی تیم صبای قم درباره علت جدایی هاشم بیک زاده از این تیم گفت: «هاشم بیک زاده از نظر فنی و از نظر اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان ایران است. این بازیکن از باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد داشت و ما تصمیم را در اختیار خودش گذاشتیم. در هر صورت بیک‌زاده تصمیم گرفت که به ذوب‌آهن برود و با توجه به حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، باشگاه صبا با این انتقال موافقت کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته