دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1400 - 17:55

بهترین نوع میز برای کانتر کدام ها هستند؟

میز کانتر شرکتی قطعه مهمی از مبلمان اداری است، زیرا کارایی زیادی دارند و در ایجاد برداشت بصری مناسب از دفتر شما نقش مهمی دارند. چه برای یک دفتر اداری و  یا یک دفتر کار خانگی، این راهنما شما را برای انتخاب بهترین نوع میز برای کانتر راهنمایی می‌کند.
کد خبر : 635219
image-20220116174834-2.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا اغلب به کانترهای اداری توجه زیادی نمی‌شود درحالی ‌که انتخاب مناسب این نوع میزهای اداری می‌تواند ظاهر دفتر شما را به ‌کلی تغییر دهد. همچنین، میز کانتر شرکتی قطعه مهمی از مبلمان اداری است، زیرا کارایی زیادی دارند و در ایجاد برداشت بصری مناسب از دفتر شما نقش مهمی دارند. چه برای یک دفتر اداری و یا یک دفتر کار خانگی، این راهنما شما را برای انتخاب بهترین نوع میز برای کانتر راهنمایی می‌کند.


بهترین نوع میز برای کانتر کدام ها هستند؟


انواع کانترهای اداری تجاری


به طور فزاینده‌ای، کارمندان در یک محیط اداری تجاری انتظار امکاناتی را دارند که عادت دارند در خانه خود ببینند. این امر شامل آشپزخانه‌های کاملی می‌شود که در آن کارمندان ‌بتوانند در آن غذا بخورند و همچنین مکان‌هایی که ‌بتوانند در آن استراحت کنند.


به عنوان میز پذیرش: میزهای کانتر توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند، از این رو استفاده از آن‌ها به عنوان یک مرکز توجه در قسمت پذیرش یک انتخاب عالی است. طراحی کانتر پذیرش بر اساس فرهنگ ‌سازمانی و سبک طراحی داخلی دفتر شما به فضای تجاری شما شخصیت می‌بخشد. میز پذیرش اولین تجربه بصری هر بازدید کننده از محیط اداری است. از این‌رو ارائه یک بیانیه با کانترهای ساخته شده به عنوان میز پذیرش راهی منحصر به فرد برای نمایش فرهنگ سازمانی هر شرکتی است.


پیشخوان آشپزخانه یا کافه ‌تریا: کانترها در کافه ‌تریا یک فضای تجاری به عنوان میز و پیشخوان قرار می‌گیرند. در این سازه‌ها اغلب از یک پایه مرکزی استفاده می‌شود تا استفاده از فضا را به حداکثر برساند.


اتاق‌های کنفرانس و جلسات: با نصب یک کانتر در اتاق‌های جلسات و کنفرانس، حس رسمیت بیشتری در فضا به وجود می‌آید. میز مرکزی در اتاق‌های کنفرانس یا کانتر، فضایی معتبر در اتاق‌های جلسات ایجاد می‌کند.


سرویس‌های بهداشتی: سرویس‌های بهداشتی اداری عرصه‌های پرترافیک در فضای تجاری هستند. ترجیحاً یک میز با طرح ساده برای دستشویی خود انتخاب کنید. سنگ یک کانتر برای دستشویی‌های اداری عالی است.


بهترین نوع میز برای کانتر کدام ها هستند؟


برای کانتر به دنبال چه رنگی هستید؟


رنگ کانتر می‌تواند تأثیر زیادی بر حسی که در دفتر شما ایجاد می‌کند داشته باشد. می‌توانید یک کانتر با رنگ روشن‌ انتخاب کنید تا فضا را بزرگ‌تر نشان ‌دهد، یا یک کانتر با رنگ‌های تیره‌تر که به آن ظرافت ‌ببخشد. شاید بخواهید فضایی خاکی داشته باشید، در این صورت بی‌شک رنگ قهوه‌ای را انتخاب کنید.


چه متریالی برای کانتر ایده آل است؟


با توجه به تنوع بسیار زیاد متریال ساخت کانتر در بازار، انتخاب مواد مناسب برای این نوع میز اداری می‌تواند دشوار باشد. به منظور به حداقل رساندن هزینه‌های سایش، خرید موادی با کیفیت بالا بسیار مهم است. به این ترتیب، گرانیت و کوارتز انتخابی ایده آل برای یک کانتر بادوام هستند که برای سال‌های آینده افزودنی ارزشمندی برای هر فضای اداری خواهند بود. هر دو متریال بسیار جذاب و بادوام هستند و آن‌ها را به انتخاب‌های عالی برای هر فضایی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، هر دو ماده به لحاظ ظاهری گزینه‌های بی ‌پایانی از رنگ و سبک را در اختیار طراحان قرار می‌دهند.


راهنمای انتخاب متریال مناسب کانتر


کانترهای گرانیت


سنگ گرانیت یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های ساخت کانتر در بازار است. بسیاری از صاحبان خانه‌ها به دلیل ظاهر و دوام مناسب از گرانیت برای میزهای خود استفاده می‌کنند. این ویژگی‌های مثبت در یک محیط اداری نیز کارایی دارد. گرانیت سطح فوق‌العاده جذاب و بادوامی را در خانه یا دفتر کار شما ایجاد می‌کند. گرانیت یکی از جذاب‌ترین موادی است که می‌توانید برای کانتر انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال چیزی کم‌رنگ یا رنگی جسورانه باشید، به هر حال یک نوع گرانیت شیک وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. همچنین صدها سبک متنوع وجود دارد که می‌توانید با گرانیت اجرا کنید. تعداد گزینه‌ها آن‌قدر زیاد است که عملاً تضمین می‌کند که به‌سادگی سبک مناسب خود را پیدا خواهید کرد.


از طرفی نگهداری گرانیت نسبتاً آسان است، به‌خصوص با توجه به اینکه یک سنگ طبیعی است. می‌توانید به طور مرتب سطح را با استفاده از آب و صابون گرم تمیز کنید. در کل کانترهای گرانیتی سطحی بادوام طولانی‌مدت دارند و یکی از کم‌هزینه‌ترین گزینه‌های سنگ طبیعی هستند.


کانترهای کوارتز


به نظر ما، کانتری بهتر از کوارتز برای یک فضای اداری مد روز و مدرن وجود ندارد. کوارتز یک ماده مهندسی شده است که از 90% کوارتز و 10% پلیمرها و رزین‌ها تشکیل شده است. کانترهای کوارتز در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، سبک‌ها و الگوها وجود دارند. امروزه بسیاری از رستوران‌ها هم از کوارتز استفاده می‌کنند: کوارتز بادوام، نسبتاً ارزان و ظاهری تمیز دارد و با دکور دلخواه فضای اداری قرن بیست و یکم مطابقت دارد.


بهترین نوع میز برای کانتر کدام ها هستند؟


کانترسنگ مرمر


سنگ مرمر کلاسیک و ظریف است و زیبایی آن واقعاً شبیه هیچ نوع کانتر دیگری نیست. با این حال، وقتی صحبت از تغییر رنگ یا لکه می‌شود، مانند گرانیت یا کوارتز بادوام نیست. در یک محیط مسکونی، این موضوع ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد اما از آن‌جایی که آشپزخانه اداری شما ترافیک بسیار بیشتری دارد انتخاب کانترسنگ مرمر کمی ریسکی است. علاوه بر این، سنگ مرمر می‌تواند با حجم موردنیاز تجاری برای شما گران تمام شود.


کانتر پلاستیک


پلاستیک برای بسیاری از شرکت‌ها فوق‌العاده جذاب است، زیرا اغلب مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه برای افزودن میز به یک دفتر تجاری به‌حساب می‌آید. اگرچه در مقایسه با سایز گزینه‌های کانترهای پلاستیکی به‌اندازه کافی دوام ندارند. بریدگی با چاقو، سوختگی، لکه، تغییر رنگ، ترک‌ خوردگی - در یک محیط مسکونی شاید کمتر اتفاق بیافتد اما در یک محیط تجاری اداری حجم زیادی از ترافیک و استفاده را شاهد است، کانتر پلاستیک باید خیلی سریع تعویض شود.


نتیجه‌ گیری:


انتخاب متریال مناسب برای کانتر اداری بسیار مهم است زیرا بر محیط و زیبایی شناسی دفتر شما تأثیر می‌گذارد که به‌ نوبه خود می‌تواند بر بهره‌وری بیشتر کارمندان شما تأثیرگذار باشد. کانتر های اداری باید عاقلانه انتخاب شوند تا با فرهنگ اداری و برند شما مطابقت داشته باشند، جدای از استفاده از آن‌ها برای زیباتر کردن ظاهر کانتر اداری شما. ما توصیه می‌کنیم که برای رویه و سطح بهترین متریال را استفاده کنید تا در مدت‌زمان کوتاهی مجبور به‌صرف هزینه اضافی و تعویض صفحه کانتر نشوید. برای درک بهتر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://mokaabgroup.com/product-category/office-furniture/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/


انتهای پیام/4127



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته