دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بانک ایران زمین حامی تولید داخل

 بانک ایران‌زمین همواره  سعی کرده از تولید داخل حمایت کند بر این اساس تأمین مالی طرح‌های بسیاری را برای پیشبرد تولید در کشور بر عهده گرفته است.
کد خبر : 635033
ایران زمین



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا،طی سال‌های اخیر بخش تولید کشور با شرایط سختی دست‌وپنجه نرم می‌کند، به‌طوری که بسیاری از واحدهای تولیدی امکان تولید را از دست داده‌اند و یا با ظرفیت‌های پایین به ادامه مسیر می‌پردازند.


در اهمیت مبحث تولید همین نکته قابل ذکر است که مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان را فرماندهان، پیشروان، خط‌شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» خواندند و بیان کردند: این میدان خطیر، میدان یک جنگ واقعی است.


در شرایط کنونی حمایت از تولید و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی می‌تواند نقش اساسی در پیشبرد اهداف کشور و گذر از شرایط کنونی داشته باشد.


بر این اساس انتظاری که از بانک‌ها به عنوان یکی از اساسی‌ترین بخش‌هایی که تأمین مالی بخش اقتصاد را بر عهده دارند می‌رود، همراهی با بخش تولید و تأمین بخشی از اعتبار حوزه تولید کشور است.


در این میان مدیران بانک ایران‌زمین همواره بر مشارکت در تأمین مالی شرکت‌های تولیدی تأکید کرده‌اند و بسیاری از منابع این بانک را به بخش تولید اختصاص داده‌اند.


بر این اساس با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌های صورت گرفته مدیران منطقه‌ای سیاست‌های موردنظر این مجموعه نسبت به حمایت از شرکت‌های تولیدی استان‌های خود اقدام کرده‌اند.


عملکرد بانک ایران‌زمین در بخش تولید همانند سایر بخش‌هایی که این بانک ورود کرده می‌تواند در توسعه صنعتی کشور، ثبات اقتصادی، نقد شوندگی سریع و آسان، کمک به سرمایه‌گذاری مثمرثمر باشد.


بر اساس گزارش صندوق توسعه ملی، در سال ۹۹ بانک ایران‌زمین تأمین مالی ۱۲ طرح در بخش صنعت و معدن را بر عهده داشته است.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته